Gå til innhold

Hood sticks. Kalesjebøyler


Anbefalte innlegg

Jeg har et sett kalesjebøyler til kort serie1. Så vidt jeg kan forstå passer disse både 80, 86 og 88".

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bud mottas.

 

Skambud forkastes.

 

pm, tråden eller sms til 9o118321.

 

Legges ut på nlrk.no ila et døgn om de ikke blir solgt her.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje peiling på kva dei kostar eller er verd. Byr 2000,-

Forbehold: Kan ikkje hente dei umiddelbart pga distansar og arbeid.

 

Edit: Er dei flate eller avrunda på "taket"?

Edit2: Det er vel komplett sett med det som skal til rundt vindu og dører eller er det berre teltstengene?

Endret av radovan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta noen bilder.

 

Blekka over dørene følger med.

 

Frontruteramma på s1 har ferdige hemper. Det er på s2 og senere at du trenger ekstra brakett med hemper til frontruta.

 

Det spiller ingen rolle for meg når du henter. Kan evt sende med forumekspressen.

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Eg byr sikkert for høgt. rolleyes.gif

 

 

Såvidt jeg kan se koster ettermarkedsdeler £250 + £50 + £50 + vat (evt frakt + mva)i UK, så du er på under halv pris....og dette er såvidt jeg kan forstå originalvare.

 

.....men disse er ikke strøkne.

 

Vi lar saken ligge til jeg får tatt bilder.

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her er bilde:

 

hood_ok.jpg

 

 

Som det fremgår av bildet er den en liten grad i den nederste delen av den ene bøylen.

 

Dette kan fikses med litt forsiktig varme.

 

Ellers bra stand.

 

Eivind

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Erling.

 

Du må gjerne kjøpe, men dersom det stemmer at noe mangler, er jeg ikke komfortabel med å selge.

 

Jeg har bare begrenset erfaring med s1; kan noen bekrefte eller avkrefte svesols mistanke?

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svesols mistanke er nok rett . På min softtopp så er det to stenger mellom bøylene , lett å lage . Og som du sier plata over frontruta . Har en som skal se på min i mora så jeg kan ta bilder vis det er av interesse .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke list til frontruta på hoodsticks-sett til s1, for dette er allerede integrert i vindusramma.

 

Hva sier du Erling? Er du klar for litt metallsløyd?

 

Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 

 

Hva sier du Erling? Er du klar for litt metallsløyd?

 

 

Ja!

 

Sidan sakene ikkje er heilt komplett nedgraderer eg budet til 1500,- for å prute litt, det er alltid moro. Og so kan eg kome og hente dei om ca ein månad, når eg skal på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kjøpes:

 

Fått tak i en soft top til Ninetyen

 

Er det noen som har noe "hardwear" i form av bøyler, takrenner eller hva det er som sitter over dørene, eller annet jeg trenger og som passer til Ninety / Defender 90?

 

Skulle vel ideelt sett også hatt veltebøyle til å feste sikkerhetssele i. Alle tips mottas. Det går sikkert an å lage noe, men da burde man ha en mal. (og bedre tid enn meg)

 

Jon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...