Gå til innhold

Tilbys: Oslo-Arendal-Evje-Arendal-Oslo


LANDreas

Anbefalte innlegg

Supert Andreas, jeg skal oppdatere med status om det kommer noen deler!

 

Lambdasonder kan normalt sjekkes ved å måle spenningen. Det som er verre er å finne ut dataene på sonden din... Er redd man må ut og søke på noen forum. Den er vel for gammel til at det er diagnosekontakt i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Da har jeg kontroll på én eske med RC-utstyr, én eske med Safari snorkel, samt én pose med lufteslanger m.m. Da er det vel bare hjulbuer som gjenstår, og noe særlig mer har jeg neppe plass til. Likevel, det er utrolig hva man klarer hvis man vil, så spør meg gjerne...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er i hvert fall to stk skjermbreddere avlevert på trappa hos meg, hadde Benny vært 10 minutter senere ute hadde det vanket både kaffe og skillingsboller (og kanskje en fastnøkkel).

 

 

Det var jo ikke bra å gå glipp av en kaffekopp og litt mekking. Vi får ta det igjen sidenrolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, Neil har bestilt plass på vei til Evje.

 

Mellomaksel kommer nedover med en annen transport. Ellers så ser det ut til at vi kommer fire LR gutter til Evje på fredag for å flytte rundt på biler og ting. Vi skal ha med ned et par biler til byen for sesongstart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal det sparkes dekk! Ta med noen ekstra, i tilfelle vi sparker for mye og hardt. :lol:

 

Da triller jeg også innom Statoil ved Kopstad-krysset (tror jeg det heter) og henter skjermbredderne til Frode. Hvis det blir for trangt kan jeg jo bare sette igjen noe av min egen bagasje der, så går det fint.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal det sparkes dekk! Ta med noen ekstra, i tilfelle vi sparker for mye og hardt. laugh.gif

 

Da triller jeg også innom Statoil ved Kopstad-krysset (tror jeg det heter) og henter skjermbredderne til Frode. Hvis det blir for trangt kan jeg jo bare sette igjen noe av min egen bagasje der, så går det fint.

 

biggrin.gif

 

 

Hva er det jeg ser. Har logistikken feilet. Skulle ikke de skjermbredderne allerede være pakket i bilen din. Blir det for trangt, setter du av ungene på Kopstad krysset. Eirik har sikkert ingenting imot å ha med ett sett ekstra unger til svigers i påsken

laugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han merker nok ikke et par stykker fra eller til. :D

(Dvs. mine to gutter tror jeg definitivt han ville merket!)

 

Det ble ikke noe treff på meg og Eirik i går, og Eirik må jobbe ekstra i dag, så da må vi gjøre det sånn. Det er også en god løsning, og LAND-transport garanterer kunden tilfredshet likevel.

 

:lol::P

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har vært innom "møteplassen" i dag på vei nedover. Prøvestartet Lille Hvit for gøy og gleder meg til fredag!

 

Ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde skammelig god plass i bilen i dag! Barna vokser, så heldigvis er det ikke lenger samme behov for reiseseng, bleier, pulk o.l. plasskrevende stæsj. Det er bra.

 

Håper det ikke gjør noe at skjermbredderne er delt på midten, Frode, gutta hadde så lyst til å spille bandy...

Nei, pokker, jeg var et kvarter for tidlig ute! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planlegger å dra herfra i titiden, og med alle vår erfaring så skulle det bli ca 12 på evjemoen etter 45 minutters kjøring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitreff på Evjemoen unnagjort. RC biler og lykter skiftet bagasjerom og biler ble flyttet hit og dit og ut og inn!

 

Takk for hyggelig møte og ikke minst transport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...