Gå til innhold

Tilbys: Oslo-Arendal-Evje-Arendal-Oslo


LANDreas

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Kunne du fått med en passe stor pakke fra EWS for meg, type snorkel ?

Vet ikke om han har fått den enda, men han regnet med det kom en av dagene før påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg jo enten hente hos Finn Arne i Grimstad (eller sende en slektning innom), eller så kan jeg hente på Evje. Jeg er vel innom eller forbi Evje 2-3 ganger i løpet av påska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eske fra Frode til Kulien er banker. Da er det kanskje lurt at Kulien tar med det jeg skal ha på returen, så klarer vi nok det også. Husk bare at jeg har påskepakket bil, med kjerring, unger og annet rask. Litt trangt om plassen da, men det går nok hvis det ikke er for stort i omfang. Har jo også en melkekasse med grunnutrustning som tar litt plass baki. :rolleyes:

 

Hvis noen kan ta med fra EWS til meg er det fint, tror ikke jeg rekker utom der i morgen ihvertfall. Dvs. jeg skal ut og kjøre på tirsdag, men egentlig på andre siden av fjorden...

 

Jeg klarer nok en babykurv hvis jeg kan pakke oppi den. Så sant den ikke er schwær!

 

 

Jeg møter Kulien på langfredag på Evje, så har dere det som utgangspunkt.

 

:)

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Andreas.

 

Jeg har fått ett par skjermbreddere SVÆRT billig av en grei kar i Horten :) . Kunne du hatt plass til dem hvis han møter deg på E-18???

 

(Han er forberedt på overlevering i fart :D )

Endret av Dråget
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si nei til deg, jeg, vet du. Drar nedover onsdag, vet ikke helt når enda. Pleier å time sånn at vi er på Cinderella i Gjerstad omtrent 1400, så tenker vi smyger i sånn i halv tolv-tiden. Rundt der et sted, og da i Horten en times tid etter avreise.

 

smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppers :D

 

Jeg sender deg en PM med telefonnummer til den gode skjermbredderfe i Horten. Regner med det er enklest å avtale tid og treffpunkt direkte...?

 

Jeg har ikke spurt Kulien, men jeg regner med han ordner transport til døren for meg. Pleier å være grei sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du noe svar fra EWS, Finn Arne? Jeg prøver gjerne en tur innom ham i morgen. Så lenge han er der fra senest 1400 bør det gå bra. Skylder deg en stor en fra før, og særlig etter den lille fadesen i tillegg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spurt Kulien, men jeg regner med han ordner transport til døren for meg. Pleier å være grei sånn :D

Jeg legger delene dine igjen på Evje, så kan du hente selv! Eh, nei det går veldig greit å levere på Øya!

 

Dersom det er andre ting som skal til LANDreas som jeg skal ta med til Evje så er det fint om de ankommer Vågsbygd (eller Bortelid :)) i løpet av påskas første halvdel. At jeg har god plass til Evje er vel ikke så relevant så lenge som det er en feriepakket bil som skal videre østover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik å forstå at noen nå skal innom EWS i forkant av denne transporten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal møtes mandag eller tirsdag neste uke så kan jeg evt ta med varer fra Horten slik at du slipper logistikken på vei nedover.

 

Er det sånn at skjermbredderne kan leveres til deg i løpet av helgen? Nå snakker vi jo gangavstandrolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at skjermbredderne kan leveres til deg i løpet av helgen? Nå snakker vi jo gangavstandrolleyes.gif

 

Nå ser det ut som om overlevering og transport av skjermbredderene er i ferd med å strømlinjeforme seg helt av seg selv...? Skal jeg gjøre noe eller har dere kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det går flere transporter innom EWS etter mandag men før LANDreas skal nedover så hadde det vært supert å vite om det. Jeg håper at det kanskje dukker opp en mellomaksel hos han i løpet av mandagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos EWS i dag og hentet Finn Arnes greier. Mulig jeg må pakke ut snorkelen, mye eske og lite innhold. Håper det er OK, Finn Arne?

 

Esken skal gå fint, Frode, den får plass på toppen i bagga.

 

Vet ikke helt hvordan mandag og tirsdag blir, Kjartan, men det kan jo hende jeg er ute og triller i den retningen også.

(Må ha den franske tøsa på etterkontroll for eksosanlegg, lurer på om katalysatoren er gått allerede - etter to år. Har skrekkelig høy CO, og sliter med godkjenning. Den ligger på godt over 2,2 på det verste, men skal ligge på 0,3! Alternativet er vel Lambdasonden, kan den testes?)

 

 

smile.gif

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...