Gå til innhold

Hva man kan finne på Finn!


lafterolf

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
  • Svar 2,9k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Dette er omtrent som hønsetenner: 1973 LSE

En bilmodell som egentlig ikke kom på markedet før 20 år senere. Har hørt om det før ja, da var det heller tvilsom ombygging...

 

I min ungdom så kunne man lese en fin tekst i telefonkatalogen......"SPØR FØRST GRAV SIDEN".  Ditt innlegg støter ikke meg men dine hentydninger kan fort bli som en hel hønseflokk skapt av ei enkel fjær.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2018 den 23.41, clausen skrev:

Dette er omtrent som hønsetenner: 1973 LSE

En bilmodell som egentlig ikke kom på markedet før 20 år senere. Har hørt om det før ja, da var det heller tvilsom ombygging...

 

I min ungdom så kunne man lese en fin tekst i telefonkatalogen......"SPØR FØRST GRAV SIDEN".  Ditt innlegg støter ikke meg men dine hentydninger kan fort bli som en hel hønseflokk skapt av ei enkel fjær.

 

 

 

Må jo være lov å lure, er kun ett bilde, høy pris, og ingen info om en eventuell ombygning? Virker jo veldig tvilsomt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎02‎.‎2018 den 20.45, Nils skrev:

 

Må jo være lov å lure, er kun ett bilde, høy pris, og ingen info om en eventuell ombygning? Virker jo veldig tvilsomt.....

 

Eller kanskje bare en trykkleif? skjønner godt at selger ble litt :unsure: og litt :blink:

 

Forøvrig er vel selger litt kjent for å være bedre til å utrykke seg verbalt en med tastaturet :lol: så synes hennstillingen til å plukke opp røret før man taster er på sin plass :)

Endret av grunneieren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si 

Stivt priset? 

Screenshot_20180208-093159.png

Screenshot_20180208-093147.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, grunneieren skrev:

 

Eller kanskje bare en trykkleif? skjønner godt at selger ble litt :unsure: og litt :blink:

 

Forøvrig er vel selger litt kjent for å være bedre til å utrykke seg verbalt en med tastaturet :lol: så synes hennstillingen til å plukke opp røret før man taster er på sin plass :)

 

Er selger kjent ?  :unsure:
Er det noen grunn til at h_n ikke vil uttrykke seg skriftlig, men foretrekker telefonen, så ingen helt veit hva som er sagt  i ettertid ?

 

Selv foretrekker jeg ALLTID skriftlig informasjon, da kan man lett gå tilbake og sjekke hva som ble meddelt, og kan presisere basert på hva som er meddelt.


Det er jo kjempestor forskjell på utsagnet " bilen har gått 175 000km ", og utsagnet " speedometeret viser 175 000km " som et lite eksempel.
 


 

Endret av JokerS30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, JokerS30 skrev:

 

Er selger kjent ?  :unsure:
Er det noen grunn til at h_n ikke vil uttrykke seg skriftlig, men foretrekker telefonen, så ingen helt veit hva som er sagt  i ettertid ?

 

Selv foretrekker jeg ALLTID skriftlig informasjon, da kan man lett gå tilbake og sjekke hva som ble meddelt, og kan presisere basert på hva som er meddelt.


Det er jo kjempestor forskjell på utsagnet " bilen har gått 175 000km ", og utsagnet " speedometeret viser 175 000km " som et lite eksempel.
 


 

Eh, litt overivrig på tolking av hva jeg skrev nå eller? trodde ikke jeg var så uklar, men kanskje ett godt eksempel på at det ikke altid duger å kun utrykke seg skriftlig heller? B)

Konklusjonen må vel bli at en kombinasjon er det beste, ta en telefon, og følg opp med en skriftelig tilbakemelding der du summerer opp det dere ble enige om på telefon :lol:

Endret av grunneieren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...