Gå til innhold

Hva man kan finne på Finn!


lafterolf

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,9k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Den sto til 25k. Min tanke når jeg flyktig så den 1. gangen var at her kan nok noe tjene en slant. Etter å ha studert bildene som nå ligger ute er jeg i tvil om hva som er rett pris da den er vesentlig mindre bra enn det jeg først antok. Håper den finner et godt hjem etterhvert. Sikkert prutningsmonn for en "kjenner".... Vet ikke altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke noe om bilen men det skal være løse bokstaver på panseret og bak ikke klistremerker, ikke dette vinyltrekket på bakre stolpene, speilene skal sitte foran på panseret, ser ut som plasthjørner på bakfangeren, tanklokket skal være skrulokk osv. kan jo være en sein 70 taller også jeg kan ikke alle forandringer oppigjennom tidene. Se på tråden til Rosamond det er riktig 71 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke noe om bilen men det skal være løse bokstaver på panseret og bak ikke klistremerker, ikke dette vinyltrekket på bakre stolpene, speilene skal sitte foran på panseret, ser ut som plasthjørner på bakfangeren, tanklokket skal være skrulokk osv. kan jo være en sein 70 taller også jeg kan ikke alle forandringer oppigjennom tidene. Se på tråden til Rosamond det er riktig 71 modell

Dette så jeg og, men er det karosseribytte, eller en "modernisert" 71 mod.. Lar seg med en god del jobb tilbakeføre til 71. Innaktiv nå ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med merker og lys er jo sikkert ting som er byttet under ett langt liv.Men utifra de dårlige bildene ser det ut til at ramma rundt bakluka er tidlig syttitall.når en ser på plassering av spyledyse men som sagt er bildene for dårlige til å være 100% sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men utifra de dårlige bildene ser det ut til at ramma rundt bakluka er tidlig syttitall.når en ser på plassering av spyledyse men som sagt er bildene for dårlige til å være 100% sikker

 

Jeg har også Suffix A bakramme på min Suffix D, 76 mod. Den og innerskjermene foran var bahama gold. Derfor ble resten av bilen det også. Den var egentlig artic white, men lakkert i 80-talls blå av noe slag en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med merker og lys er jo sikkert ting som er byttet under ett langt liv.Men utifra de dårlige bildene ser det ut til at ramma rundt bakluka er tidlig syttitall.når en ser på plassering av spyledyse men som sagt er bildene for dårlige til å være 100% sikker

 

Feil..... Goalpost er ikke tidlig type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som i tillegg minner stygt om plastdeksel fra en billig-bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...