Gå til innhold

Disco 2 2000 modell skadet front


Anbefalte innlegg

Må le litt. se på bildet fra fronten.

 

Les hva han skriver om motor. Motor stoppet ikke etter DULTEN :P

Hehe.

Men over til litt info. hva skjedde egentlig. og er det webasto i bilen? Og Dashbordet. har du bildet av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 2 uker senere...

Heisann dere

 

jeg har ikke fått noe bud på hele bilen, håper selvfølgelig på det, men skjer det ikke selger jeg den i deler, og har prøvd (og tror jeg har klart) og notere meg ned hva en del av dere har sagt dere ønsker.

 

Litt svar på spørsmål:

 

Høyre side bak (list og greier) hel og fin.

 

Dashbordet, er klinstrøkent... jeg kan ta bilde av det å få lagt ut.

 

Grillen er sprukket et par plasser.

 

 

kræsjen har kommet akkurat der webasto er... det er webasto med tidsur ++ men den var ikke helt hundre før kræsjen heller, men sikkert en del deler der som kan være brukbare. kanskje...

 

Hendelsesforløp:

Snøstorm og "høgda" og som dere vet det er ikke noe problem for en LR - men for en caddy er det det...

Så da jeg kom inn i ei føyke var det desverre en som har parkert der, jeg hadde nok 60 kmt da jeg så bilen 10-15 foran meg... prøvde å komme unna, derfor høyre side framme skadet hos meg.

Caddyn gikk som en snurrebass og var stort sett skadet alle veier...

 

selv med solide karroseriskader på bilen merket jeg ikke noe til smellen, motoren gikk og airbag forholdt seg i ro..

 

Men uansett, en føler seg aldri så innmari kuul når en kjører på noen bakfra..

 

For dere som er interresert i deler send meg en mail på kjetil@luftetur.no med navn, mobil og gjerne et forslag på hva du kunne tenke deg og betale.---

 

kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Halv pris:-)

Ille om så mye fine og gode delere skal stå bak garasjen uten å komme til glede og nytte.

Nå er det plukket litt, av vesentlige ting: forseter, ABS modulator, bryter lys, webasto, venstre bakvinduet, diesel tank og pumpe. + litt småtteri..

 

men fortsatt masse godsaker igjen.

 

jeg halverer prisen og selger bilen i sin helhet for 30 000,-

 

kjetil

419 00 129

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Er plukket en del, men fortsatt mye igjen her....

 

er redd den forfaller hvis den blir stående, motor girkasse har vel godt av å bli brukt.

 

kom med bud på hele eller deler. hos meg blir den bare stående.

 

kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

heisann gutter:-)

 

ferietid, men jeg er på nett...

 

Som andreas sier, bor jeg i porsgrunn.

 

når det gjelder vindusramma kan du bare komme med en pris, jeg er i sommersalg modus:-)

blir hjemme denne uka iallefall.

 

kjetil

419 00 129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideen er å prøve og sette inn disco II bakseter i en disco I for at arvingene skal få nytte godt av luksusen med tre nakkestøtter og trepunktseler for alle bak der. Har du noen ide om et slikt bytte vil være mulig?

 

Ellers skrytes det stort av foumekspressen... :) Befinner meg i Verdal i Nord-Trøndelag. Ingen som skal den veien og tilfeldigvis har plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...