Gå til innhold

Disco 2 2000 modell skadet front


Anbefalte innlegg

Har vært vuehedig å kollidert min kjære disco.

Mørk grønn 2000 modell manuell kasse 7 seter lyst skinn.

 

"bulken" var ille nok til at det ikke var noe å bygge på.

Jeg skal selvfølgelig ha nøyaktig samme bil igjen og kunne godt hatt en delebil, men hvis noen vil kjøpe bilen i sin helhet selger jeg den som den er.

det som er skadet er fronten, panser, frontrute, grill høyre forskjerm, høyre fremdør.

Det som er helt fint er: venstre fremdør, venstre fremskjerm alle tre bakdørene, sidevinduer pluss bakvindu ++++ og alt inni er helt og fint.

 

uten at det hjelper nå var bilen så godt som strøken og EU godkjent i februar:-)

 

Gi bud.

 

kjetil

419 00 129

Endret av luftetur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Kunne du legge ut bilde og pris antydning ? har forskringselskap avskrevet bilen ?

 

Glen

 

 

Hadde bare delkasko, så forsikringsselskapet har ikke sett på den.

Hadde den på verksted, de tok en kjapp kikk og mente det ikke var lønsomt å fikse opp.

 

pris har jeg egentlig ingen anelse om, er jo verdier for massevis igjen, men er likefullt ikke en bil:-)

 

kom gjerne med forslag.

 

bilder skal jeg skaffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare delkasko, så forsikringsselskapet har ikke sett på den.

Hadde den på verksted, de tok en kjapp kikk og mente det ikke var lønsomt å fikse opp.

 

pris har jeg egentlig ingen anelse om, er jo verdier for massevis igjen, men er likefullt ikke en bil:-)

 

kom gjerne med forslag.

 

bilder skal jeg skaffe

Hvor langt har bilen gått , og hvordan er den generelle tilstanden . Fikk du en ca pris på rep av skaden .

Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke fått noe pris på rep. men han ramset opp, hva skjerm, panser, støtfanger, lykter, frontrute ++ kostet og da underforstått " det er det vi ser" så han mente det ikke var noen vits.

 

Bilen hadde gått 240 000 og var i veldig bra standm EU godkjnet for få uker siden med 0 på alt. gikk som ei klokke.

Tight og fin hele veien, bra dekk

 

jeg skal i løpet av få dager få lagt ut litt bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke fått noe pris på rep. men han ramset opp, hva skjerm, panser, støtfanger, lykter, frontrute ++ kostet

 

 

 

Dette synes jeg er alt for tynt grunnlag for å kassere en såpass dyr bil. Hva "sånt koster" varierer jo veldig. Hvor har han prisene fra??? Priser fra norsk forhandler bør helst mottas mens man sitter godt, ellers går man i bakken. Engelske forhandlerpriser er mye hyggeligere. Enda hyggligere priser får man fra de i England som selger brukte deler.

 

Skaff deg en liste over hva som må byttes. Send lista til f.eks Famous Four og få priser derfra. Deretter kan du legge til frakt, moms, arbeidspenger, og lakkering etc. Så kan du vurdere om det lønner seg å reparere. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når gutta sier bilen ikke kan reddes kan den ikke det. Ser det hele tiden på jobben. Utrolig nok.

Hvis ramma på bilen får en liten trøkk blir periodene det tar og rette opp skaden for stor at de ikke gidder selv om det er under budsjettet. Det er demontering og montering som tar tid. Selve rettejobben er gjort fort, men alt rundt dreper mye.

 

Men hvis det bare er utvendig skade. Kanskjer rammevangen må dras litt i, er det rart hvis du ikke får det gjort. Og ikke minst trist. Fin bil vettu :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ingen mekaniker i det hele tatt... men tror det skal være greit, moter stoppet ikke etter dulten, men jeg stoppen den da kjølevæska rant ut.

det som ligger på høyre side i motorommet er vel kjøltanken, jekken, webatso - ser ut til at blokka for å si det sånn er grei.

ser også ut som om ramma og de to "dragerne" som går frem er som de skal.

Ruta er knust men det skjedde da hjørne på panseret traff ruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste jeg vet om av rust er noen roser over frontruta.

Hvis du tenker på understellet tror jeg ikke den er understellsbehandlet på en stund, men ser veldig greit ut, det kan i tilfelle sjekke litt nærmere...

 

når det gjelder pris får en nesten komme med et forslag, har blitt tilbudt 60 000,- som inbyttepris for en nyere disco..

men vrakpanten er 1500.... så mellom der en plass:-)

 

LR merket i grillen er helt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Om noen tenker på å reparere bilen så har jeg de fleste delene som trengs liggende for salg, slik som inner- og ytterskjermer, panser, dører, forstillingsdetaljer mm. Hvis jeg ikke skulle i gang med husbygging så hadde det jo vært artig med et slikt prosjekt (i tillegg til pågående RR-ombygging) :rolleyes:

 

Bilder av noen av delene kan lastes ned fra denne linken:

https://rcpt.yousendit.com/841185505/5c2e3f0f64f1404af49cb1793607ed9c

 

Vennlig hilsen Onar Botten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...