Gå til innhold

Nanocom Dokumentasjon


Kenno

Anbefalte innlegg

Har lastet ned all dokumentasjon jeg kunne finne på www.Nanocom.it. Må bare si at den ikke er verdens beste.

Er der noen der ute som har noe bedre.

Hvis ikke tenkte jeg å oversette det som finnes for å få en bedre forståelse av begreper og sammenheng.

Ville dette være av interesse for andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Marius, mente ingenting vondt med kommentaren.

Synes det er litt morsom med manualer på Italiensk for bruk av produkt mot en Engelsk bil.

Kunne sikkert finne på mange gode vitser for denne kombinasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Marius, mente ingenting vondt med kommentaren.

Synes det er litt morsom med manualer på Italiensk for bruk av produkt mot en Engelsk bil.

Kunne sikkert finne på mange gode vitser for denne kombinasjonen.

Nej då Kenneth!

Tog inte ila upp heller!

Bara att italienskt ær italienskt! Tycker det ærlite kul med Italia ting.

Det du vill gøra står i alla fall i respekt!

Lycka till!

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet ned all dokumentasjon jeg kunne finne på www.Nanocom.it. Må bare si at den ikke er verdens beste.

Er der noen der ute som har noe bedre.

Hvis ikke tenkte jeg å oversette det som finnes for å få en bedre forståelse av begreper og sammenheng.

Ville dette være av interesse for andre?

 

Det burde være belønning til den som gjorde det. Fantastisk tiltak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diagnose på Land Rover

 

Den enkleste og absolutt raskeste med alle funksjoner på markedet i dag heter "Autologic". Den takler oppgavene bedre en LR sin originale. Pris den gang jeg kjøpte den ca kr. 120.000 innkl mva.

 

Har testet alle andre som er i markedet og "Nanocom" er vel den som er det beste hjelpemiddelet til lavest pris tross mangelfulle tilganger.

 

Det har nå kommet et diagnoseverktøy som takler langt mer en alle andre ( ikke Autologic).

 

Levrandøren "Launch" har satt seg som mål å kunne levere diagnoseverktøy som i størst mulig grad kan

takle alle originale testere. I dag er alle koder/tekst identisk med fabrikk dataene på alle merker som testeren er satt opp med.

 

Min erfaring og interesse for diagnose/programmering/opptimalisering har ikke blitt mindre tross alder,

mulig alzheimer osv. Nå er det jo mange meninger og erfaringer blant oss og bra er jo det. Har man evnen til å lytte så har vi noe å lære hver dag.

 

For de som lever av å skru på bil og i tilegg ønsker å takle LR er "Launch" et utmerket verktøy som ukentlig kommer med tileggsfunksjoner slik at testeren kan bli det den har tatt høyde for.

Det er et faktum ut i fra de sammenligninger jeg har gjort siste 6 mnd, ingen andre universaltestere pr i dag har tilsvarende muligheter.

 

Det er mulighet å få kjøpt denne testeren rimelig for bruk på LR.

 

se www.norskvt.no

og www.x431.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet ned all dokumentasjon jeg kunne finne på www.Nanocom.it. Må bare si at den ikke er verdens beste.

Er der noen der ute som har noe bedre.

Hvis ikke tenkte jeg å oversette det som finnes for å få en bedre forståelse av begreper og sammenheng.

Ville dette være av interesse for andre?

Ja jøss, klart det ville vert interresant det. Kjør på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet oversettingen med NANOCOM USER'S MANUAL 2_00. Den er nå klar og lagret som pdf.

Hvordan skal jeg få lagt den inn i posten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 10 måneder senere...

Launch serien så dyr ut, noen som vet pris for en av de enkle variantene som gjør noe av det samme som nanocom'en?

 

Jeg bør vel begyne å spare opp til en nanocom jeg også, høres ut som noe jeg kommer til å trenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nettopp den ene utgaven på en amerikansk side. Hadde en tidlig versjon av Scantool for mange år siden og ser ut til at de har utvidet sortemanget til andre merker også: Creader V

 

Prisen var ikke det ikke noe å si på men støtter vel bare lesing og sletting av koder. Men det bør kanskje holde...??

 

-anders

Endret av motom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...