Gå til innhold

Billig bil med fem seter ønskes kjøpt


@le

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mine tekniske kunnskaper er noe begrensede så at jeg har levd i den villfarelsen at slitte dempere gir sægafu er ikke noe å undres over.

 

Noe er i hvertfall slitt for den er ikke lavere bak en foran i utgangapunktet. Min var i hvertfall ikke det når jeg kjøpte den kliss original med 48000 på telleren. Nå, 10 år og 210000km senere derimot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da har jeg handlet en Saab 900i 2,1 16V fra 1992. Det står Griffin på den, men jeg vet ikke om det er kun klistremerket som er Griffin :) Den heter uansett Griffin eller Griffinen.

 

Fem timer i bil hjem igår. Deilig bil å kjøre selv om den er gått 322 000km. Sprek! 140 hk originalt. Ørlite vandring i 110, sikkert litt slitne foringer eller bærekuler. Ingen ulyder eller klunking dog. Gooodt fornøyd :) (7000kr)

 

 

Den som sto på Finn til 11.000?

Bare å melde seg inn på

forumet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo treklosser liggende klare for å få biler opp på bukken. Franskmannen kom jo oppå så da burde den stolte svensken også greie det... - eller?

 

Med sægafu så går det nok greit. Den ser jo så høy ut foran da :D

 

 

Den som sto på Finn til 11.000?

Bare å melde seg inn på

forumet da.

 

Jepp den, men ikke til den prisen... :)

 

Må nok melde meg på der ja, jeg skjønner jo ikke om jeg har en "sedan" eller en "combi-coupé" :lol: Biltema forklarer det ikke for meg...

 

Takk til alle for gode tips og meninger forresten! Gøy å handle bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sægafu så går det nok greit. Den ser jo så høy ut foran da :D

 

 

 

 

Jepp den, men ikke til den prisen... :)

 

Må nok melde meg på der ja, jeg skjønner jo ikke om jeg har en "sedan" eller en "combi-coupé" :lol: Biltema forklarer det ikke for meg...

 

Takk til alle for gode tips og meninger forresten! Gøy å handle bil :)

 

 

 

 

Combi coupe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhu...hadde bare Saab-forumet vært like effektivt som dette... Vi er rett og slett bortskjemte vi som er her og trenger hjelp! :D

 

 

Har forresten observert at vi er minst to herifra på Saab-forumet, jeg kjente plutselig igjen et dørhåndtak på ei blå dør... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Saaben varer ikke evig...iallefall ikke uten litt omsorg, og det vet jeg ikke om jeg gidder å gi den. Jeg vil heller skru LR... Den går nok greit frem til neste EU-kontroll i 2012, men etter det... Noen som vil ha den?

 

Jeg sitter og ser på Finn for tiden (eller...jeg gjør jo alltid det), og jeg heller mer og mer mot en LR som pendlebil... Utrolig ulurt er det nok, men åh som jeg har lyst på en V8 igjen. Savner fremdeles følelsen denne ga meg da jeg eide den for fem år siden...

 

Nå er denne også dukket opp: Sort 3,9... Ser fin ut, men det er jo ikke tatt noen bilder av strategiske rust-plasser. Noen som har sett på den?

 

Jeg vil heller skru på en LR enn hvilket som helst annet merke...

eller skal jeg bruke like mye penger på å sette inn bakseter i 110-eren? Den skal beholdes uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

 

Slapp av, jeg kjøper ikke flere, jeg bare drømmer om en låve...eller et lager...eller.... :P

 

Nei, Saaben får holde denne vinteren også (det er jo minst to pigger igjen - tilsammen - i de fire dekkene), så ser vi om 110-eren plutselig har flere seter når PKK-trollet lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...