Gå til innhold

Tilbys: Grimstad - Bryne - Grimstad - Oslo - Grimstad


finnarne

Anbefalte innlegg

Fantastisk! Tusen takk til Finn Arne. For min del dukket fraktbehovene opp rett før avspark og det var utrolig greit av deg Finn Arne å ta det med innover. Takk også til deg LANDreas for mellomlagring. Jeg har gitt beskjed til mottakerne om å ta kontakt med deg for avhenting så fort som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg snakket med Olav nå, og stikker oppom med én gang. Så regner jeg med at noen triller det opp til Hønebyen.

 

smile.gif

 

 

Kjempe bra :) Regner med at jeg får det oppover på et vis derfra. Skal sikkert innover etterhvert, eller så får min gamle far ta det med seg, han camperer hos Olav og jorid titt og ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man kjøre 300kg stablet i høyden bak bakakselen er det en fordel å velge en dag som det ikke ligger 20cm saltlake på veien. Kjøreturen var i overkant spennende idag. Tok bilde av bagasjerommet før vi reiste men må vente til imorgen med å legge det ut. Er fortsatt på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker :) Helt klart VBF! Får ringe og høre litt med videre transport ettervert. Må hente forgasserene mine i Drøbak etterhvert og.

 

 

Har en kollega i Drøbak som sikkert kan ta med til meg på jobb, og jeg kan kjøre opp til Olav. Blir på jobb mandag, så blir jeg borte en uke fra tirsdag til neste tirsdag. Hvis du får levert det der i morgen, så kan jeg levere hos Olav i morgen kveld... :)

 

PS Tro meg, det var ikke plass til mye mer i Finn Arnes bil, hverken vekt eller rom.

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS Tro meg, det var ikke plass til mye mer i Finn Arnes bil, hverken vekt eller rom.

Jeg så jo stabelen i Neils garasje og hadde vel så smått begynt å tenke på plan B ja. Utrolig hva som går i en DI med en velvillig sjåfør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kollega i Drøbak som sikkert kan ta med til meg på jobb, og jeg kan kjøre opp til Olav. Blir på jobb mandag, så blir jeg borte en uke fra tirsdag til neste tirsdag. Hvis du får levert det der i morgen, så kan jeg levere hos Olav i morgen kveld... :)

 

PS Tro meg, det var ikke plass til mye mer i Finn Arnes bil, hverken vekt eller rom.

 

 

De er hos Forgasserservice og jeg vet ikke om de er ferdige enda. Tenkte jeg skulle ringe han i løpet av uka og høre. Men det hørtes jo ut som en mulig løsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS Frode, det er ingen andre som har vært her og levert noe i dag, dessverre.

 

Det ble direkte telefonkontakt mellom snorkelselgeren og vår fantastisk positive forumekspress. Har ikke fått tilbakemelding på om de endte opp med å treffe hverandre, men det får jeg vel snart :)

 

Kulien:

Vet du når neste transport går mellom Grimstad og Kristiansand?

 

Noen andre som skal denne veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, ja jeg kom hjem fra Grimstad akkurat nå...

 

Nye sjanser til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste sjanse tirsdag eller onsdag. Garantert en av dagene!

 

Finn Arne, det kommer innom en menneskebil og henter. Ganske snill til tross for bilsmaken... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man kjøre 300kg stablet i høyden bak bakakselen er det en fordel å velge en dag som det ikke ligger 20cm saltlake på veien. Kjøreturen var i overkant spennende idag. Tok bilde av bagasjerommet før vi reiste men må vente til imorgen med å legge det ut. Er fortsatt på tur.

 

Bagasjerommet før avreise

gallery_4896_9_1209526.jpg

 

Værforholdene store deler av turen

gallery_4896_9_883526.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden. Dårlig miks av last og føre ja.

 

Da står det en snorkel til en dykker eller noe slikt i garasjen. Fryktelig stor dykker :)

Har formidlet tlf nr ditt til transportøren. Han kontakter deg nok i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ligger i min bil, bare 500 meter fra deg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...