Gå til innhold

Tilbys: Grimstad - Bryne - Grimstad - Oslo - Grimstad


finnarne

Anbefalte innlegg

Jeg skal se om ikke jeg kan få lagt tingene hos Neil også laster du opp i prioritert rekkefølge :)

 

Vi har ihvertfall krybbe til en firling, men det står jo en firling oppi der nå om dagen da... Sikkert muligheter for å låne en når vi hiver de på vannet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Firlingen veier 1200 kg sånn ca.

Ikke aktuelt å hente den før etter påske, den står feil stablet.

hvor mye tåler hengeren din ?

Er det mulig å justere høyden på den, tror en firling er endel lavere enn en yngling, dvs en del grunnere eller ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Kjølen på Firlingen er så liten at jeg tror Solingen sin henger er for høy. Men krybbe og en helt vanlig boggiehenger burde duge, tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krybben til båten jeg skal se på er ikke krybbe, men føtter du setter under for å støtte båten opp :(

Hadde båten bare stått sånn til at man kunne fått den ut til påske, så kunne noen speidere brukt påsken til å seile den ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt når båten kan hentes da, så ser vi om ikke vi kan få til noe. Våre båter går på vannet relativt tidlig og da står krybbene der ledig til høsten. TLT sin henger eller tilsvarende (kanskje en biltralle med metalldekke) ville dugd fint til henting av Firling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi nå er off topic likevel, Vet du om dere har noen ekstra storseil til firlingene. Seilet som følger med er revnet i akterliket. Vet ikke enda om det er fiksbart, har bare sett bilder foreølpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker. Skal forsøke å kjøre herfra kl 8, skal slippe av familien på Ikea og så skal jeg ta ferge til Lindøya fra Vippetangen for å se på en båt 12:45. Det betyr at jeg sannsynligvis har en 30-60min til overs akkurat der. Ellers må det bli når jeg kommer på land en gang mellom 1330 og 1445 (husker ikke helt ferjetidene/vet ikke hvor lang tid det tar).

Jeg har ikke helt oversikten over hva jeg skal ha med meg enda. Tror jeg har lovt dette:

5 vinsj, en liten øks, en flaskejekk, en håndvinsj, ett målebånd 50m, en trinseheis, en dørtopp og en series grill.

I tillegg skal vi forsøke å få med dette:

Vinsj i stor eske og girkasse i søppelsekk. Det høres ut som om det blir fullt :unsure::o

Vi får se hvor mye som kommer med i en Disco med baksete :)

 

Var det så at du hadde batterier, Andreas ? Lurer på om mitt BT-batteri synger på siste verset. Kjørte det ganske hardt forrige helg, men bør ha fått ladet det godt opp i uka nå med tur/retur Bryne. Lot GPS'en stå på litt i går ettermiddag/kveld for å lade, og da blinket Ctek-indikatoren gult :(. CTek'en har stått på i natt, får se når jeg kommer til Oslo imorgen. Lurer på om jeg skal innom Bema for å måle batteriet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LANDreas, har du plass til mellomlagring av Vinsj i pappeske og girkasse i søppelsekk?

 

Dersom Finn Arne får det med ville det jo vært storveis med mellomlagring. Jeg regner med at begge deler blir hentet straks over helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg et bagasjerom fullt med vinsjer + en girkasse. Og noen andre delere.

Det meste skal av i Oslo, satser på å dumpe det hos Landreas, som jeg fortsatt ikke vet hvor bor.

Noe skal til Eivind, Satser på å være der en gang mellom 17 og 19.

Om det ingen hjemme er,

finner jeg en trapp,

og legger det der :)

 

Noe skal til Henry Arnfinn, satser på å levere det til sønnen som skal selge bassgitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LANDreas, har du plass til mellomlagring av Vinsj i pappeske og girkasse i søppelsekk?

 

Dersom Finn Arne får det med ville det jo vært storveis med mellomlagring. Jeg regner med at begge deler blir hentet straks over helgen.

 

Itt'no probblem! smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg et bagasjerom fullt med vinsjer + en girkasse. Og noen andre delere.

Det meste skal av i Oslo, satser på å dumpe det hos Landreas, som jeg fortsatt ikke vet hvor bor.

Noe skal til Eivind, Satser på å være der en gang mellom 17 og 19.

Om det ingen hjemme er,

finner jeg en trapp,

og legger det der :)

 

Noe skal til Henry Arnfinn, satser på å levere det til sønnen som skal selge bassgitar.

 

Bare ring meg når du nærmer deg, du, så skal jeg forklare veien. Jeg er i området eller hjemme i morgen. 922 seks seks 3oo. Bor i retning Sinsen/Storo/Grefsen.

 

Har et Optima Red Top på lager her hjemme, det er det eneste jeg har her nå. Den grønne bie-ekspressen får det nok latterlig billig når du kommer - hvis du vil og det passer.

 

smile.gif

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itt'no probblem! smile.gif

Toppers LANDreas!

 

Da melder jeg ankomsten til mottakerne!

 

Og toppers og takk til deg også Finn Arne! Jeg så stabelen som ventet på deg, så du må jo ha studd den bia godt i dag! Well dønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde kunne gå. Kommer ikke hjem før på søndag kveld, så det må hentes i Grimstad.

Send meg adresse og og tlf til selger på mobilen. 926 fire 007 null

Regner med passere bekkestua ca litt før 15. Det beste hadde vært om det allerede lå hos LANDreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiseruten er forresten som følger:

Grimstad 08:00

Ikea 11:09

Landreas 11:33

Vippetangen 12:13

Fra Vippetangen 14:40

Ikea: 14:54

Fra Ikea: 16:55

En basselger på veien: 16:55

 

Etter dette er det litt usikkert, det kommer ann på basselgeren, men regner med å være hos Eivind 18:15 elns.

 

Så er jeg usikker på når om jeg skal lever dørtopp i Halden på lørdag eller søndag, skal overnatte i Greåker.

Søndag skal jeg ta ferje fra Strømstad ca 16:30, Litt usikker på programmet før det.

 

Skal forsøke å huske å ta bilde av bagasjerommet etter at vi har lagt inn litt av vårt eget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henting i Grimstad skulle ikke være noe stort problem :-)

 

Har ikke fått tak i selger i dag, men fortsetter å prøve i mrg. Melder deg når jeg vet noe mer Finn Arne...

 

Landreas: Kan du sende meg en PM med telefonnummer og adresse i tilfelle jeg får selger til å levere hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Den grønne bie summet innom Grefsen og levert 300 kilo bilsnadder. Fantastisk hyggelig og snilt av Finn Arne, tusen takk!

En stor takk også til Dråget som hentet for meg, og Neil som flyttet på alt!

 

 

Det er vel et par vinsjer og noe annet moro som ikke er mitt, men regner med at dere selv har kontroll. Alt som ikke blir hentet selges på auksjon om ti år. biggrin.gif

 

Bamse_bra og Kulien er vel de som skal henholdsvis ha og avhende. Kulien nevnte at det blir hentet til uken. Hva ble vi enige om med ditt, Bamse_bra?

 

 

 

PS Frode, det er ingen andre som har vært her og levert noe i dag, dessverre.

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegreier. Dette forumet er topp. Tror ikke det er mange andre steder folk stiller opp som her. Andreas, har du mulighet til å dumpe 2 vinsjer hos Olav?

 

Ja, det var det jeg akkurat så i den opprinnelige tråden - at jeg skulle levere til Olav. Det fikser jeg. Vet du om han er hjemme nå, så kan jeg stikke oppom? (Vart litt foillt i garasjen her.)

 

smile.gif

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...