Gå til innhold

Svindel og bedrag..?


Jon O

Anbefalte innlegg

Å selge en 06 mod som en 07 er svindel.

Det er jeg faktisk enig med deg i, så lenge det var modellskifte det året.

 

Det er ellers ganske allminnelig på finn å annonsere bilen som x-modell, der X er høyeste tall av modellår og registreringsår.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det vesentlige er vel at, hvis en regner det vestlige marked, så kom Puma i 2007 og sånn sett er det jo det en viktig faktor. Men pris;? Denne var jo avertert for en rundt 600 000 på finn. Mener det var en privat annonse. I så fall har jo en gjort et godt innbytte hvis den er overpriset. Sikkert en fin bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Fin bil. :) Ingen tvil om at det er en -06. Kassettspiller som funker er jo litt tøft.

 

Spesielt lav kilometerstand. Herlig eksemplar til LR-fantasten med velfyllt lommebok som kan betale, omregistrere, kjøre full antirust og stor service og preservere i en tørr låve i 50-60 år til.

 

*sjekker saldo*

*nay*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neverluren skrev:

All ære til dem som velger å restaurere og ta vare på Defendere. Det er opp til hver enkelt hva de vil betale. 

Hold deg til tråden nå Nerveluren. Her er det snakk om pris/kontra hva man får. Så har du ingen synspunkter om 550 00kr er en grei pris på dette objektet så burde du kanskje ikke legge inn en kommentar. Takk for æren da.. for jeg tar også vare på mine Defendere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rattatta74 skrev:

Hold deg til tråden nå Nerveluren. Her er det snakk om pris/kontra hva man får. Så har du ingen synspunkter om 550 00kr er en grei pris på dette objektet så burde du kanskje ikke legge inn en kommentar. Takk for æren da.. for jeg tar også vare på mine Defendere.

Det var da alvor. Forumet de årene jeg har vært inne har hatt stor romslighet i forhold til mer eller mindre avsporinger. Tydeligvis mye adrenalin. Ja ja. Dette er hobby og såå alvorlig tar ikke jeg min hobby. Beklager å måtte avspore tråden nok en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2010 den 22.29, EHS skrev:

Det er jeg faktisk enig med deg i, så lenge det var modellskifte det året.

 

Det er ellers ganske allminnelig på finn å annonsere bilen som x-modell, der X er høyeste tall av modellår og registreringsår.

 

Eivind

Er vel ikke uvanlig å bruke det som er notert hos SVV. Jeg hadde en Td5 99-modell som var registrert i 1998. Det er jo heller ikke sikkert at selger vet hvilken årsmodell det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...