Gå til innhold

Svindel og bedrag..?


Jon O

Anbefalte innlegg

På Finn.no er det nå en Def Td5 110 9 seter som blir solg som 2007 mod...som har gått 19000km!

Ikke alu felger, helt ribba for utstyr, ikke lakkert tak engang og sist men ikke minst..den har radio og KASETTSPILLER, ikke CD..!! Til den nette sum av kr 500.000!! Dette må være en overligger, som har stått i mange år i en butikk, tenker på kasettspilleren, det er mange år siden den ble erstattet av CD, 2003-2004 tenker jeg. Ble vel ikke produsert Td5 i -07 heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker på kasettspilleren, det er mange år siden den ble erstattet av CD, 2003-2004 tenker jeg. Ble vel ikke produsert Td5 i -07 heller.

Eieren har vel hatt en bra kasettspiller liggende og bruker den sammen med et Ipod kasettadapter. Alt er mulig nå til dags..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri gjetting: 2006 mod reg i 2007. (16/2-2007) Taket er forøvrig lakkert, men IKKE i bilens farge... ;)

 

Forøvrig "stivt" priset. Enig med Lafterolf.. Men har en alt for mye penger hadde det jo vert et greit utgangspunkt. :rolleyes:

Endret av Lorden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruktimport og reg i norge første gang 03.07.07. Bilen er 06 mod. Bruktimporten forklarer vel kasettspilleren?

 

Bildata:

 

RegNr: BR51779

 

KJØRETØYDATA

 

Kjøretøy: LAND ROVER DEFENDER LD

Understellsnummer: SALLDHM586A718401

Typegodkjenningsnummer: 56790032005

Årsmodell: 2006

Førstegangsreg.:

Førstegangsreg. i Norge: 20070703

Avregistreringsdato: 0

Importert: J

Fra Understellsnummer: ???LD????????????

Karosseritype: STASJONSVOGN

Kjøretøygruppe: PB

Farge: GRØNN

Siste PKK: 0

Neste PKK: 20110930

 

MOTORDATA

 

Drivstoff: Diesel

Motorkode: 15P

Slagvolum: 2495

Effekt: 90

Enhet: kW

CO2 utslipp: 299

dB: 84

1/min: 3150

 

KRAFTOVERFØRING

 

Fremdrift:

Antall aksler: 2

Antall aksler med drift: 2

Girkasse: MANUELL

 

MÅL OG VEKTER

 

Egenvekt: 1980

Totalvekt: 2950

Maks aksellast foran: 1200

Maks aksellast bak: 1750

Lengde: 460

Bredde: 179

Sporvide foran: 1486

Sporvide bak: 1486

 

DEKKDIMENSJONER

 

Dekk foran: 7,50R16

Hastighetsindeks foran: M

Lastindeks foran: 103

Dekk bak: 7,50R16

Hastighetsindeks bak:

Lastindeks bak: 103

 

FELGDIMENSJONER

 

Felg foran: 5,5FX16

Felg bak: 5,5FX16

Innpress foran: 33

Innpress bak: 33

 

TILHENGER- OG TAKLAST

 

Tilhengervekt m/ brems: 3500

Tilhengervekt u/ brems: 750

Vogntogvekt: 6450

Lengde til kule: 0

Maks støttelast: 150

Maks taklast: 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Finn.no er det nå en Def Td5 110 9 seter som blir solg som 2007 mod...som har gått 19000km!

Ikke alu felger, helt ribba for utstyr, ikke lakkert tak engang og sist men ikke minst..den har radio og KASETTSPILLER, ikke CD..!! Til den nette sum av kr 500.000!! Dette må være en overligger, som har stått i mange år i en butikk, tenker på kasettspilleren, det er mange år siden den ble erstattet av CD, 2003-2004 tenker jeg. Ble vel ikke produsert Td5 i -07 heller.

 

 

Det er jo bare en bruktbil til en grei pris. Det ligger en ganske maken en til samme pris, men gått 40.000 km.

 

Akkurat den originale stereoen med CD regnes vel mest som søppel, jeg fikk i hvert fall en, og jeg prøvde å gi den vekk mange ganger uten at noen gadd å komme å hente den.

 

Og, hvitt tak på 110 synes noen er riktig så fint, jeg er en av dem. Men felgene var dølle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man synes prisen er høy så er det bare å la være å kjøpe den.....

 

 

 

.....om ingen kjøper den går prisen ned.

.....om noen kjøper blir selger glad.

......og kanskje kjøper også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt tak og hvite stålfelger er det som er vanligst på Defender. Alle mine har hatt det! At det norske markedet avviker fra normalen kan nok stemme... men om man greier å få 500.000,- er vel en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvitt tak og stålfelg er fint, men det er ikke småpenger en må betale for lakkert tak i bilens farge og alufelg når en kjøper ny bil, så hvis vi plusser det på her, ja da blir det en dyr brukt Defender..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forbehold om at denne 2006 modellen leveres med de originale baksetene kan man få denne registrert som 9 seter mot et tillegg på rett under 100k.

 

269k + 5k omreg + 96k i avgift så har man en 2006 mod med 46K på telleren for 370k før pruting :) Hvis jeg var i markedet for en sen TD5 ville jeg nok godt for denne løsningen og ikke de som allerede har hvite skilter og koster 100k ekstra

 

Svindel og bedrag vil jeg derimot ikke kalle det, er ikke forbudt å annonsere biler, hus, poteter eller hva det måtte være til overpris. Er vel egentlig bare enkelte melkeprodukter som har maks pris :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig bare enkelte melkeprodukter som har maks pris :blink:

 

Bare enkelte ja. Men IKKE sjokolade!

 

Men back to topic, bilen er for dyr, uanz hvor stor samlig med dansebandkassetter man måtte ha å hive i spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...