Gå til innhold

Montere Defa Motorvarmer


kristian1879

Anbefalte innlegg

  • 5 år senere...

er det noe sted man kan nett-bestille et Defa-element ?

Jeg blir bare mer og mer lei å stå i kø for å kjøpe varer av sure, umotiverte butikkmedarbeidere. Mye bedre bestille på nett.

Og så er det jo hyggelig å få pakker i posten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er det mange som kjenner igjen

D2-en min, blant andre. :)


Har prøvd å komme på noe negativt, men finner ikke noe mer enn at de skal gå en stund når du først starter dem, altså minimum et kvarter/tjue minutter. (Tror man sa en halvtime i Forsvaret)


Min er for øvrig koblet sånn at kupévifta drar i gang så snart Webastokokeren er lunken nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har full defapakke på bilen men har veldig lyst til og være uavhengig av strøm. er det noen som har erfaring med disse settene :

 

http://www.ebay.com/itm/Water-heater-Webasto-Thermo-Top-C-5-2-kW-12V-diesel-full-kit-1-year-warranty-/252144268878?hash=item3ab4f8364e:g:qhAAAOSwo6lWL5I7

I Norge

http://www.finn.no/69968050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe sted man kan nett-bestille et Defa-element ?

 

Jeg blir bare mer og mer lei å stå i kø for å kjøpe varer av sure, umotiverte butikkmedarbeidere. Mye bedre bestille på nett.

Og så er det jo hyggelig å få pakker i posten...

Jeg har bestillt diverse Defa-deler fra bilradiospes.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...