Gå til innhold

Tror Jeg Skal Selge Baywindow'en


Anbefalte innlegg

Med 2 liters motor, skivebremser foran og veldig lite rust.

 

Er et bra prosjekt, har allerede handlet inn en masse deler.

 

Sønnen har funnet ut at han ikke har interesse for dette lengre, og jeg vet ikke om jeg heller har interesse. Og så er jeg kommet i ekstremt "rydde-modus".

 

Så får jeg en god pris så selger jeg bilen.

 

Ikke sikkert det er så stor interesse her på forumet, men det er alltid noen som kjenner noen.

 

Kan nevne: Eberspracher originalmontert under bilen. Har kjøpt tilhengerfeste og takgrind, ikke så lett å finne slikt utstyr. Har kjøpt ny clutch, noe bremsedeler, pakninger til motoren, pakning rundt motoren slik at motorom blir vanntett, nye varmepotter, ekstra dashoboard og ratt, følger med 9 felger, ekstra bensintank (trodde den gamle var lekk, men fant ut at det var noen gummislanger som var morkne).

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge, du vet vel at jeg er elendig med bilder. Skal se hva jeg får til og sende til deg på mail. Og det vil ta litt tid før jeg får til dette.

 

Pris, kan selges med rabatt til en forumist. Men de fleste vet sikkert at Bay med lite rust er verd litt kroner.

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis er ivrig i VW-miljøet.

 

Han vil gjerne legge ut annonsen sammen med ditt telefonnummer. Er det ok?

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eivind

 

Hvis Finn Arne skal innom deg før han skal til meg på lørdag, kan du sende med fjærene mine da? Og hvordan ble det med innsuget og forgasserne?

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn smile.gif

 

Hei Arnfinn. Dersom du har bestemt deg for å selge Bayen så kan du sende meg bilder på ----- så legger jeg de ut på et luftkjølt vw forum, under annonsen jeg ha lagt ut for deg. Flere har etterspurt bilder og husk at Bay har blitt veldig populært i dette miljøet med tiden. Mvh

Endret av Tore Kjernmoen
epostadresse fjernet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve, men bilder er ikke mitt sterkeste felt.

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

 

jeg skjønner at det ikke er enkelt for alle, men om du skal få napp fra noen luftkjølte entusiaster som ikke bor i Østfold så er du avhengig av å publisere bilder.

Endret av haz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kommer akkurat fra ombygdforsikringsmøte i LMK. Fikk med meg noen nye blader, bl.a VW-klubb-blader.

 

Kan ikke selge bay'en nå. Må fikse den opp :D . Motivert.

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

 

PS!

Og da slipper jeg det maset om bilder også. :D

DS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...