Gå til innhold

Funderud Antirust, Mysen - Kristiansand


Dråget

Anbefalte innlegg

Det står vel på kvitteringene du har fra nettbanken? Har jeg betalt for mye? Jeg er ikke vanskelig å be hvis du mener det :)

 

Edit: Tusen takk for en glimrende service forresten!!!

Endret av @le
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det står vel på kvitteringene du har fra nettbanken?

 

Nope. Der står det bare navnet på den som eier kontoen som det ble betalt fra...

Så dere som har betalt for flere enn 1 fettpatron har betalt for mye. I tillegg var det 25 kr til innkjøp av mere egnet kanne enn spylerveskekanner, som det ikke ble behov for.

Så nå har jeg en konto som det står heter LRForum som det står kr 750 kroner på. 250 for kanner, 500 for fettpatroner. De har ikke den typen fett på Statoil hverken i Grimstad eller Lillesand. Sjekker på Harebakken ved leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen dager denne uka det passer med besøk?

Tirsdag er den dagen det passer dårligst for meg, da har vi mekkekveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm om jeg tar en tur opp til Alf Tallaksen har han sikkert det samme fettet men av en konkurerende fabrikant. ( Han har sikkert flere merker, husker det ikke helt nå men er nok Mobil1 + Shell )

 

MEN det er kanskje ikke det samme?? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom på Statoil Grimstad nå istad. Han kan bestille 12 fett-patroner. han er litt usikekr på hvor mye han får i rabatt på dem, men regnet med at det kom på under kr 60 pr stykk. Muligens ned i kr 50. Skal jeg bestille det derfra, så har vi det (kanskje) før jul ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke gjort noe mer med dette på en stund, så jeg klarer meg inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette dreide seg om et vannfast fett er jeg fremdeles intressert. går det ann å få noe spec på det som event kjøpes og det som har blitt kjøpt. Vanlig NLGI2 osv er ikke så intressant da det står en del tuber fra før i kjelleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Godt nyttår!

 

Tenkte bare jeg skulle gi tråden en verdig avslutning:

-Takk til wold som sørget for innkjøp! Håper det ikke ble for mye frustrasjon underveis.

-Takk til Finn Arne som sørget for at det tok av ;) , og deretter tok seg av økonomi, transport og fordeling! Godt jobba!

-Tusen takk til Neil som leverte olje på døra i Vågsbygd! Helt konge!

 

God service på dette forumet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...