Gå til innhold

Funderud Antirust, Mysen - Kristiansand


Dråget

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

kan sikkert reise bort å handle. men ikke hver uke... så hvor mye skal vi ha ?

sørlandsekspress med endestasjon arendal kan nok ordnes den 12. konemor har noen venninner som sikkert ikke har noe imot å fylle bilen med olje :rolleyes: .

 

valdresekspress kan ordnes i romjulen... hmm det lukter allerede kvantumsrabatt :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 kr literen... Mente jeg trengte 5 liter til Ramma på lastebilen. Kanskje litt vanskelig å få fraktet STORE mengder med forumekspress... Vi trenger nok minst 15 liter til garasjen på øya.

 

Kan noen frakte raskere enn "damene" til Wold? Bilen min er trørr nå :D Hvis ikke takker jeg ja til det tilbudet Wold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye trenger jeg til en Disco1 og en RRC da ?

Men la meg tenke - er det bare til inni ramma, eller er det til uttapå også ?

Begge mine biler er ganske tørre, tanken er å olje dem nå, og så fjerne olje senere når det skal jobbes mere med rammene.

Mulig jeg tenker feil. Bør jeg ha 10 liter ? 15 liter, 20 liter ?

Det er snakk om en tur til Moss for å hente stæsj om 1-2 uker, Da er det fort gjort å ta med en tilhenger...

// faj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du bare ligger og senere deg overlater jeg til deg å finne ut av det.

 

(Burde ikke du vært på jobb og jobbet inn Lördagen?)

[/ quote]

 

Hehe vi trenger visst 5-6 liter pr bil :P

 

( Feriedager er en fin oppfinnelse :P men riktig reiser snart nedover nå på øvelser :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger nok minst 15 liter til garasjen på øya.

Regner med jeg er med i dette regnestykket B)

 

EDIT: For det var vel ikke selve garasjen du skulle olje? Det er vel bare en følgefeil av at vi stapper noe inn i rammene... Hvis middelet selges i 20 liters dunker så kan vi sikkert spleise på en slik.

Endret av kulien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om så står det jo en gammel Kuliekspress som sikkert også er tørr innvendig og kunne tatt imot en skvett olje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi bestiller over 1000 liter så ordner de frakten... :P

 

Du og Atle var med i regnestykket mitt Kjartan :D

 

Jeg kan kontakte Funderud om emballasje og kvantumsrabatt.

 

Ingen som skal denne veien helga som kommer?

Endret av Dråget
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå, men kanskje neste helg. Har et interiør++ som jeg tror snart er skrudd ut av en bil i Moss. Og så var det snakk om noen dører i Halden. Og kanskje besøke noen kjente i Sarpsborg.

 

 

4 biler i Grimstad skulle bli ca 20 liter.

Snakker vi om 20, 30 eller 40 liter til KrSand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi oppe i 50 liter. Noen flere som skal ha ?

 

Passer det å få olje til det blide sørland neste helg ?

 

Er det noen som kan klare det før ?

 

Sitter og leser SMS fra Atle, 5-6 liter pr bil var det han fikk beskjed om, og 4 liters kanner.

Det betyr 12 liter til undertegnede, og sikkert 12 liter til Atle. Og 36 liter til Krsand ?

Da er vi oppe i 60 liter. Jeg liker ihvertfall bedre å ha litt igjen til neste gang, enn å ha litt for lite første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...