Gå til innhold

Svindel På Finn


TorsteinR

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Rolf, du veit nok kva du snakkar om, men for oss andre; er det anna enn lav pris og @live epost som set deg på sporet? Kjenner du att annonsene på bileta og teksten so er du flinkare enn meg til å memorere. Eg berre skummar over og hugsar ikkje frå eine til andre dagen med mindre det er noko veldig interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker traktorene fra før, men ellers er oppsettet det samme på alle annonsene. Telefonnummeret til fr.Holm i Verdal går igjen.

 

Det mest i øyenfallende er at det er pene traktorer og alle er halv pris.

 

Samme epostadresse går igjen, men med litt forskjellig fornavn osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skjønner det nok, men det er et kostnadsspørsmål hvor mange ansatte de skal ha. De burde hyret inn deg.

 

Snart krever de kanskje SPID for å både legge inn og svare på annonser. Da er problemet løst.

Endret av MrAnders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart krever de kanskje SPID for å både legge inn og svare på annonser.

Det er jo faktisk en god ide, i alle fall for de seriøse annonsørene, men da går nok også inntektene til Finn ned. De får jo betalt for alle svindelannonsene også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

https://www.finn.no/b2b/agriculturetractor/ad.html?finnkode=112000824

 

Da er de i full gang igjen.

Traktorene ligger ute i kort tid før de fjernes. Dukker plutselig opp igjen.

På melding får man besjed om å ta kontakt på en annen epostadresse for å unngå Finn.

 

Finn.no gjør ikke noe, de har ikke folk på vakt i helgene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er definitivt ikke oppdatert på traktor men prisen synes å rope ut til meg at er er det ugler i mosen.

Ikke nødvendigvis svindel men noen har glemt å nevne at feks motor ikke følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...