Gå til innhold

Traktor Kjøpes.


Nilsh

Anbefalte innlegg

Da har jeg sett på denne traktoren. Den var holdt av til en annen som skulle komme å se på den. Hvis han ikke fikk bestemt seg i løpet av dagen er det muligheter for traktorhandel. Har ikke testet den så nøye enda siden den var holdt av.

 

 

Denne traktoren var bestillt med større hjul som ny. Står 28" og 38" på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Men hvilken massey ble det? Fortell, fortell!

Det ble den 3070ien jeg la ut Finn.no link til.

 

Er 16+16 kasse. Bra oppfulgt med servicer, men har gått en del, drøyt 8300 timer. Noe småplukk er det, men det må bare regne med. Ikke noe som må tas med en gang. Ble litt større og dyrere traktor en behovet tilsier, men den er lettkjørt og rask. Og ikke minst lysta var der :D

 

Den har det jeg ville ha, 4wd, tett hytte, flatt gulv og Trima 1790 laster. Dessuten er den rask og komfertabel langs veien.

 

Så da er jeg klar på snøryddefronten til vinters.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. :)

(den er produsert i Frankrike.. Om det er bedre eller verre en UK får andre bedømme.. :P )

Takker.

Har nå skrudd på biler fra begge landene. Vanskelig å si hva som er verst :P

 

Synd å skuffe deg, den er fransk :o

Er sikkert ikke særlig tettere av den grunn. Visste noen an MFen var laget i Frankrike, men trodde det var de nyere. Spiller uansett ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...