Gå til innhold

Juleekspressen!


Fosen

Anbefalte innlegg

kansje du kunne hente 2 seriebil seter til meg hos EHS ?? cool.gif ta ikke mye plass.

 

mvh

neil

 

 

Fra Moss til Kristiansand har jeg god plass. EHS har allerede nevnt setene, men det er greit hvis han holder kontroll på hva som skal hvorblink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 uker senere...

Har du plass til 1 par stigbrett til RRC fra Høvåg langs E-18 til Ringebu langs E-6?

 

Høvåg ligger nord for Kristiansand i Lillesand kommune. Stigbrettene kan helt sikkert leveres til deg langs E-18 av S10AN og jeg tar imot på Statoilstasjonen i Ringebu langs E6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Juleekspressen på gang igjen, denne gangen med riktige bokstaver i førerkortet.

 

Turen går fra Fosen nå fredag morgen rundt 07.00

 

Avhengig av at EHS fortsatt skal ha en 109" fra Tynset blir det en sleng innom der. Ca klokken 10?

 

Kjører Østerdalen ned forbi Oslo og inn til Moss for å avlevere 109"er og plukke opp diverse deler til meg selv og andre.

 

Ferge over til Horten og overnatting i Larvik eller Porsgrunn.

 

Kjører til Kristiansand tidlig lørdag for å plukke opp 80"en.

 

Kjører så strake vegen opp til Fosen via Østerdalen med en stopp på Stange for å plukke opp noen MC-kofferter.

 

Jeg kan plukke opp og levere ting og tang underveis. Send en PM eller ring meg da jeg er usikker på hvilke avtaler som fortsatt gjelder.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig av at EHS fortsatt skal ha en 109" fra Tynset blir det en sleng innom der.

 

Du bør ha kjettinger, Bilen står på Flåklypa sånn ca.......

 

Hadde ALDRI turt dra en biltralle opp dit vinterstid. :blink:

 

 

PS - husk kamera...... :lol:

 

J30S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Juleekspressen på gang igjen, denne gangen med riktige bokstaver i førerkortet.

 

Turen går fra Fosen nå fredag morgen rundt 07.00

 

Avhengig av at EHS fortsatt skal ha en 109" fra Tynset blir det en sleng innom der. Ca klokken 10?

 

Kjører Østerdalen ned forbi Oslo og inn til Moss for å avlevere 109"er og plukke opp diverse deler til meg selv og andre.

 

Ferge over til Horten og overnatting i Larvik eller Porsgrunn.

 

Kjører til Kristiansand tidlig lørdag for å plukke opp 80"en.

 

Kjører så strake vegen opp til Fosen via Østerdalen med en stopp på Stange for å plukke opp noen MC-kofferter.

 

Jeg kan plukke opp og levere ting og tang underveis. Send en PM eller ring meg da jeg er usikker på hvilke avtaler som fortsatt gjelder.

 

 

 

Skal ha med en seriebilmotor til Kristiansand, så 109"er blir det desverre ikke plass til.

Kjører fra Trondheim fredag morgen.

Skal ha med noen stigtrinn til RRC fra Høvåg til Hamar.

Ellers har jeg ikke fått flere bestillinger utover det jeg skal hente til meg selv i Moss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liggende en takgrind til disco, som Lafterolf eier og har videresolgt et sted sørpå.. Eller?? Når regner du evt med å passere Ulsberg/Oppdal fredag morgen? (Tror det blir "ballhardt" å rekke det, regner med det blir tidlig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når regner du evt med å passere Ulsberg/Oppdal fredag morgen?

 

Det blir vanskelig ja. Jeg kjører Østerdalen da jeg skal vise bilen til en kar på Elverum med det samme.

 

EDIT: Men hvis den kan plasseres på en av bensinstasjonene f eks på Berkåk kan jeg plukke den opp der. Jeg tipper/håper at jeg passerer mellom 8 og 9 fredag morgen.

Endret av Fosen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vanskelig ja. Jeg kjører Østerdalen da jeg skal vise bilen til en kar på Elverum med det samme.

 

EDIT: Men hvis den kan plasseres på en av bensinstasjonene f eks på Berkåk kan jeg plukke den opp der. Jeg tipper/håper at jeg passerer mellom 8 og 9 fredag morgen.

 

Det går ikke. (må melke først) Men takker for tilbudet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg melde om over 30 kuldegrader mellom Kvikne og Tynset. Fosen var så imponert over trekkraften på rangen.

 

Riktig kosetur. ;)

 

Følger dine hjulspor i løpet av kvelden... Blitt merkbart mildere her i løpet av dagen. Siste nytt: snart 5 cm snø :D

 

Du har forøvrig en del "stash" liggeende i garasjen hos meg, men vi kan klarere det ved en senere anledning Rolf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Fosen innom i dag. Han fikk med seg noen saker til Theo og noen hjul til seg selv.

 

Takk for besøket! Hyggelig å treffes!

 

Eivind

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

Får du plass til en eikeplanke nordover (kr.sand-Moss)? Du kan legge den igjen i Horten eller.no dersom du ikke skal over fjorden igjen.

 

Hilsen EIvind

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...