Gå til innhold

1994 Rrc Langtids Prosjekt.


deadprez

Anbefalte innlegg

Har nå hatt bilen i snart 1 år, men kun fått kjørt den noen dager. Forrige eier hadde montert bremser feil, bilen ble ikke varm, AC fungerte ikke +++

 

Kjørte derfor bilen til en bekjent som har fått i oppdrag å skru litt. Dette prosjektet kommer til å ta rimlig lang tid da jeg dessverre har flere biler som prioriteres før denne.

 

Det er forresten en 1974 modell som er ombygd av Motorpol til 1994 med soft dash.

 

28_1415831549.jpg

28_-187376514.jpg

28_-1251283694.jpg

28_-817174001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om dette styling kittet? Noen som vet hvor jeg får kjøpt det billigst?

P1000735.jpg

 

Har også planer om å bygge om til samme boltsirkel som P38 og skaffe noe alla de felgene på bildet under:

felger.jpg

Finnes det eventuelt noen som selger sånne felger til RRC? De skal ha krom kant, men ikke krom i midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mener RPI er bra, noen ikke.

Min erfaring er at deres råd har mer å gjøre med hva de har på lagerhylle

en det som er best for din situasjon.

Andre som kan bistå med V8 deler er:

V8 developments

Turner Engineering

Realsteel

Det finnes også mange andre å velg mellom, det er bare å bruke google,

eller kjøp noen LR blader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin vogn.

"Stylingen" på bildet er et Brooklands-kit, fåes for eks på ebay: KLIKK.

For å få på P38-felger finnes det spacere med overgang på boltsirkel.

 

Kikket på Ebay linken, men fant ingen kit til salgs der.

 

Noen som vet om det finnes andre baklamper og sidebliknlys i front til RRC?

Vil ha lamper uten orange glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil med kul farge. Det blir jo nesten lillebroren til vår Ivy. Eneste forskjellen er vel 8" i lengden.

 

Takk. Hadde det ikke vært for at denne bilen er registrert som 74 modell, hadde jeg helt klart solgt den og kjøpt meg en LSE eller LWB. Men siden bilen ikke er hverdagsbil, så er det greit å ha en bil som nesten ikke koster noe i forsikring eller årsavgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...