Gå til innhold

Jordetreff


jermundpr

Anbefalte innlegg

  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Vi fikk da både medbragt sjokolade og eplekake i tillegg til vertskapets,for meg ukjent kakenavn,

å bite i etter fortæring av pølser i varierende karbonisert tilstand.

Nå er det ikke en flekk igjen med jomfruelig og uberørt snø etter oss.

Takk for oss.

Tove og Gautekjettingkjører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Og jeg var velkommen selv med konas CR-V. B)

Utrolig moro å kjøre Disco, Frode ;) !! er det noe rart man blir glad i disse vognene sier nå jeg...

 

Kaka heter Muffins, Gaute, og var laget av mamma'n til Jermund, takk for kake, og hyggelig samvær!

 

Nå mangler det filmer og bilder, så er dagen prefekt!

Endret av ragnarsk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å frese rundt på jordet :D Suksess detta Jermund,mange folk og biler.Og muffins er godt :D

30012010jorderteff019.jpg

30012010jorderteff025.jpg

Og en tidligere kaffepause.....

30012010jorderteff017.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en flott dag! Trenger ikke mer enn noen mål med snø, et knippe land rovere, og en gjeng morronere for å ha det morro!

 

Venter fremdeles (med stjerner i blikket) på bilder av Edward i snøføyka...jeg blir stadig like imponert over hvor fantastisk effektivt det er med differensialbrems på D2 (proprietory name: Traction Control).

 

Men det pakker seg godt med snø på plogen framme, ved luftinntaket ved frontruta, på OEM innerskjerm VF (HF er egenmec og ikke like utsatt) og inni hjula. Spørs om jeg ikke må bestille et sett bremseklosser og legge på hylla - TCen blinka stort sett hele treffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da skal du skru deg ferdig :lol: .

 

Tove skal sende meg bilder tatt i dag og jeg skal prøve å sende videre til deg.Kan ikke no med å legge ut her og det blir første forsøk på maile bilder også.Er det noen gode håper jeg du gidder å legge dem ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...