Gå til innhold

Lr I Arbeid


Fosen

Anbefalte innlegg

Gruskøyring denne gongen. Rund 1500kg grus er ikkje mykje i hengeren, men lovlig lass. Neste lass blir opplingar slik at eg har noko å feste ny kledning i på stabburet.

 

PICT1943.JPG

Endret av Himat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hjalp en nabo med å frakte en graver. 

Må vel si jeg merket at det hang på 3 tonn, men gikk overraskende fint. 

Litt vinglete men det har vel noe med vekt på kula og oppsettet på bilenB)

 

Naboen ønsker forøvrig å kjøpe en grei utgave av D2, med facelift:rolleyes:

 

 

IMG_20200609_084102.jpg

Endret av KethilF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal pusses opp et soverom i ferien, også var det kampanje på gulvet vi har brukt ellers- da var det bare å hive seg i Gliset da.. E45D5D67-C2E5-4ED4-8706-B62E0CBB7F92.jpeg
 

Liker at den har plass til alt. Nesten uansett :D

Håper jeg blir tilgitt for at det ikke var tilhenger med på bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Køyrd stilas ein tur til far min slik at eg kunne setje opp stilas der det er vanskeleg å male frå stige. Før det var det opplingar slik at eg får kledd stabburet.

 

PICT1975.JPG

PICT1952.JPG

Endret av Himat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
12 timer siden, Camorten skrev:

Hentet D3 for broren min i går. Fikk endelig prøvd 3500kg på henger med RRSen, og det gikk helt fint! 2,7 TDV6.

2020-07-08 20.39.05.jpg

 

Du rygger litt i overkant raskt med tilhenger når du etterlater sånne bremsespor. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Tenkte på det når jeg postet bildet at det så litt rart ut ja. Men jeg har altså rygget på plass, via en vanndam. 

 

Kan også nevne at jeg hilste til ca 20 LR på turen og ingen hilste tilbake. Skuffende dårlig! Enda jeg kjørte to LR på en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Køyrd gamalt høy frå ei løe på fyllinga (hageavfall på gjenbrukstasjonen.) Defender er "hobby" bil og den blir brukt på fritida, så kvalifiserer det til "Land Rover i arbeid"?

 

IMG00186 (2).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...