Gå til innhold

Becm Defekt


stallhg

Anbefalte innlegg

hadde mye elektronik tull på P38 min. til slutt ville ikke nøklene fungere og dash bordet levde sitt eget liv. ville ikke starte. alt var dødt. Fikk sendt den inn til tekno clasic . Der er det blitt konstantert att becm er defekt og må byttes. 17000,- + moms + jobb. Er dette en fornuftig pris , Har fått høre att disse er seriøse og dygtige på merket.Er det vært og koste på en 98 mod dettte eller skal jeg bare hugge den opp. Er ikke helt strøken ellers

Hva skal jeg gjøre? glad for innspil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send ECU,Becm og en nøkkel til England. De tar 260£ for og ordne deg. Det koster deg 1 times arbeide og ta ut hjernene.

 

Service

 

 

Fra siten:

 

 

"All Becm repairs are currently on hold and all pending repairs have been completed and returned.

Please do not send your Becm until further notice.

 

I have currently taken on a project in Australia and have unfortunately have had to put UK repairs on hold.

The site will remain live for information and you can contact me via Email for emergencies.

Thank you for your support."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra siten:

 

 

"All Becm repairs are currently on hold and all pending repairs have been completed and returned.

Please do not send your Becm until further notice.

 

I have currently taken on a project in Australia and have unfortunately have had to put UK repairs on hold.

The site will remain live for information and you can contact me via Email for emergencies.

Thank you for your support."

 

Hvis jeg evnt sender dette til uk. vill dette da etter montering trenge re programering osv for og få bilen opp og gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raske svar.Får snakke med de på tekno clasic. Skjønner att jeg kanskje har handlet feil mod. Hater alt som heter elektronikkfeil med biler. Takke seg til rustsveising. Får nok se seg om etter enn eldre clasic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg handlet inn Rovacom MSV2 Extreme diagnose kit. Det er mulig og handle seg inn med moduler for flere biler om noen er interessert. Ligger på ca. 250£ for en P38 modul. Den støtter det som fins av Land Rovere.

Jeg har full P38 med alle moduler + xenon og høydejustering av lys for L322.

Da kan jeg teste alle moduler i min bil ihvertfall. Er ikke sikker på hvor mye som må være med fra systemet den er registrert på. Det er merkelig det lisens systemet de har.

I værste fall fins det muligheter og omgå kopisperren på alltid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...