Gå til innhold

-91 Discovery Og -76 109 Siii


Anbefalte innlegg

Har funnet ut at tiden ikke er på min side så i stedet for å la bilene bare stå her så tenkte jeg å høre om noen andre har bruk for noen av dem. Discovery'n er egentlig i god stand, men kanalene er dårlig pga. rust. Motoren, en 200 Tdi, er så godt som nyoverhalt. Skiftet stort sett det meste innv. + turbo for et par år siden, eller ca. 8.000 km siden. Starter veldig lett og går veldig pent. Har ikke vært i bruk siden mars 2008.

 

109'ern trenger nok ny motor, den er brukt men ser ikke ut som det er veldig mye rust, ramma ser grei ut. Sivil bil med safaritak. Antakelig 9 seter da det er benker bak.

 

Discovery - 15.000,-

109 - 4.000,-

 

 

Er desverre ingen racer på data så jeg skjønner ikke hvordan jeg får lagt inn bilder. Så de kan sendes på e-post hvis noen skulle være interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...