Gå til innhold

"horn" Til Reservehjul-Panser


boriz

Anbefalte innlegg

:unsure: Jeg byttet panser på '74 ex-mil'n, men mangler festet for reservehjulet (bøyla + "pigg")

Kan det være noen som har et slikt å selge meg?

 

Børre / borreb@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Hei Kurt, og takk for inspill! Nå har jeg allerede kjøpt, pusset opp og satt på plass et panser som er helt OK, men mangler altså bare dette festet. Jeg har tenkt å ha bilen i nær orginal mil. stand ei stund til ( <_< til jeg blir lei, og vil sivilisere litt...). Derfor ønsker jeg å fortsatt kunne ha reservehjulet på panseret!

 

Børre

 

- ;) Hadde vert fint om du kommer over det ved anledning!!

 

Børre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Hei Kurt, og takk for inspill! Nå har jeg allerede kjøpt, pusset opp og satt på plass et panser som er helt OK, men mangler altså bare dette festet. Jeg har tenkt å ha bilen i nær orginal mil. stand ei stund til ( <_< til jeg blir lei, og vil sivilisere litt...). Derfor ønsker jeg å fortsatt kunne ha reservehjulet på panseret!

 

Børre

 

(edit: feilplassert kommentar/spørsmål) blush

 

Børre

 

Skal se om jeg har,tror det.

 

 

- Hadde vert fint om du kommer over det ved anledning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...