Gå til innhold

Project Icon - Ny Defender


Anbefalte innlegg

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

gallery_424_9_30260.jpg

 

gallery_163_9_5984.jpg

 

Muligens fotoshopperen var inspirert av Iveco Mastic?

Endret av terratracker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den nye Defenderen blir slik er det ingen grunn til å klage.

Hallo! :blink:

Dette var vel et av de mest talentløse forsøk på å "spå" hvordan en ny bilmodell blir. Noensinne! Jeg skjønner hvorfor enkelte aldri blir bildesignere, eller kanskje det er han som fikk designerjobben hos Ssangyong... :lol:

 

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor både nettsteder og bilmagasiner gidder publisere så dårlige forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Land Rover’s Electric Rear Axle Drive (ERAD) technology, which it displayed in a Freelander in 2008, could make production in Project Icon to help improve economy and reduce emissions.

 

Hva er dette, har freelander elektrisk drift bak?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Personlig må jeg si at ting som bygges på en bestemt måte for å se ut som noe som VAR.....det er ikke kult. Nye "Mini", nye "Bobler", Yamazukier som ser ut som Harley 1955 (med gubber med helhjelm og GoreTex <_< )

Nei, fortsett å bygge det som funker. RangeRover (som er min greie) så "lik" ut fra 1972 til 1994 fordi det var bra. Og dessuten - 4WD har to grunner - komme frem i terrenget eller (og) komme frem på veien. Hvis du ikke kjører i terrenget trenger du ikke se ut som det bare for å være tøff. Og det ABSOLUTT dummeste jeg ser er 4WD med store, brede laaaavprofildekk.

For min del tror jeg ikke det er nye mapper om "concept cars" som kommer til å holde liv i dette forumet .... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

...........designeren til Ssangyong :unsure: ... eller kanskje han er depotert fra Korea

Kunne ikke la være..... Snakker vi om en despot fra Korea, eller en som er deportert derfra.......?

Dette er vel uansett det værste jeg har sett på Project Icon så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for LROI-skissen. Det står mye snasent i artikkelen om lettere chassis og akselvandring, vading og selvbergings-kit, PC/Diagnoseutstyr innmontert.

Blir spennede å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...