Gå til innhold

Ønskes: Porsgrunn - Trondheim


Theo

Anbefalte innlegg

Transporten din videre fra Drøbak reiser allerede om 30 minutter, jeg reiser fra grimstad om 90, det betyr at jeg ikke rekker levere noe til transporten din videre før de reiser :(

 

Men jeg skal likefullt til Oslo, og kan ta med meg ting fra Porsgrunn til Oslo. DVS at jeg kan lever det et sted på veien Porsgrunn, Lier, Drøbakk, (muligens Jar,) Oslo. og at jeg kan levere ting.

 

Skal være i Oslo til Søndag, da reiser jeg til via Drøbak og Moss til Grimstad igjen.

 

Så spørsmålet er om jeg skal plukke opp dine deler på veien, eller om jeg skal la være. Regner med at det er lettere å få transport fra Oslo-området enn fra Grimstad/Porsgrunn.

 

Men da trenger jeg et sted å lever det fra meg. Å dra ting ned til Grimstad igjen er for dumt, å mellomlagre det i Moss er kanskje lurer enn Grimstad/Porsgrunn, men hva vet jeg.

Neste gang jeg vet jeg skal til Trøndelag er i mai, og da tror jeg at jeg reiser med fly.

 

// faj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sette igjen sakene i Moss er en løsning. Jeg har transport til Trondheim fra tid til annen.

 

Eivind

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jobber Theo og Fosen med alternativt mellomlager så lenge, hører jeg ikke noe mer, så blir ting lastet av i Moss på vei hjemover.

 

Ser ut som det blir Oslo-tur på meg også i helga.

Treffer i såfall Finn Arne og kan ta med til Lillehammer for mellomlagring.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at forumistene snart spleiser på en liten, søt 20-fots konteiner med grafitti type s1 i solnedgang......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...