Gå til innhold

Frakt av henger fra Tr.heim og sørover


lafterolf

Anbefalte innlegg

Hengern sitter klin i asfalten. Så det skal hvertfall ikke være noe ankepunkt. Den mest sjarmerende hengern jeg har kjørt med..Åsså e det akkurat plass til en motor på den :D Det vet Frode også!

Endret av stianthr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgullgull

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ordner dere ut gutter.. :P Enn du Rolf, når vil du ha den til Fosen? Dersom jeg får tid, Kunne jeg praiet hr.Gustavson når han passerer Oppdal på Søndag (om det ikke er midt i fjøstida..)Ellers får vi ta det en annen gang..(Fosentreff, tulltur etc etc.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært brillefint om disse eyebrows kom seg nedover. To skal videre til sørlandet, to skal til den nye eieren av Anton.Det tar vel ikke allverdens med plass i en hvilken som helst bil, så om noen kan dra med seg disse sørover engang, blir jeg glad.Hilsen Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært brillefint om disse eyebrows kom seg nedover. To skal videre til sørlandet, to skal til den nye eieren av Anton.Det tar vel ikke allverdens med plass i en hvilken som helst bil, så om noen kan dra med seg disse sørover engang, blir jeg glad.Hilsen Eivind

 

 

Kan jeg spørre hva i all verden det snakkes om?

Hva er eyebrows?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...