Gå til innhold

Transport fra Ashcroft


siglis

Anbefalte innlegg

Bakpå et lasteplan hjem fra London2brighton burde ikke være så dyrt.

 

Eivind

 

Er dette en spesiell transportør?

 

Når jeg kjøpte mine kasser fra Ashcroft fikk jeg de transportert hjem på gårdsplassen. De sørger vel for grei transport til Norge?

 

Husker du hva du betalte for frakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en spesiell transportør?

 

Ny FC Eivind?

 

Jeg bare tenker høyt og kommer med fullstendig hypotetiske idéer.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greie fraktpriser til Norge, MEN ikke send den gamle kassen i retur!!!!

Jeg betalte mer for retur av den gamle enn det jeg fikk i pant. Samme fraktselskap skulle plutselig ha over dobbel pris for å frakte det andre veien.

 

mvh

Jarle

 

Nei, den gamle kassa mi blir nok i heimlandet! Har en arvtager som skal ha den til et eller annet obskurt prosjekt..... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tenker høyt og kommer med fullstendig hypotetiske idéer.

 

Eivind

 

Ikke FC, men noe enda mer sært :D :D skal se om jeg får snakket med han som har kontakt med de der folkene til uken. han er hjemme lørdag eller søndag.. så får vi se hva som skjer.

 

(mer kryptisk kan vi vel ikke lage det :ninja: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke FC, men noe enda mer sært :D :D skal se om jeg får snakket med han som har kontakt med de der folkene til uken. han er hjemme lørdag eller søndag.. så får vi se hva som skjer.

 

(mer kryptisk kan vi vel ikke lage det :ninja: )

 

Kan ikke du ta "transvisitten" over en tur da Julius?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er hvordan det er med fortolling av varene.

alternativ 1: betale mva

alternativ 2: møte transportøren rett sør for svinesund (mens han står der med stikkakselbrudd.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt fra våre kjære venner i jukey er at de regner med å få til transport for hundreogtrædvepundsterling for alle tre. Dette er for opp til 200 kilogram. Om det tipper denne vekta blir'e 180. Dette er levert i Hansastaden. Griner ikke all verdens over den prisen... :rolleyes:

Endret av siglis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vare interessert i vare fra Silverstone til Bergen.

 

9 felger, vinsj fanger, kayak og en takgrind, er med på spliselag.

 

 

Regnstykke er slik

 

Drivstoff Bergen - Breivik Kr 900,-

Ferge Breivik - Imingham (T/R) (£180+£160)x2 + booking fee SEK 325 Ca NOK 7200

Drivstoff England Kr 2000

Drivstoff Breivik - Bergen Kr 900,-

Øl ?????????

 

Totalt uten mat og drikke ca Kr 11000

 

Glen

Endret av Kaldevass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er åpen for det meste. Men må si at om vi får de kassene over fjorden for £130 så er det grisebillig.....? Jeg ser at Rune også ønsker ei kasse eller 4. Det kan selvsagt være snakk om rimeligere moms om de kommer per privatbil, men det kommer ann på totalen og hvor fort vi kan få det over.

 

Det er en forumist som har vært inne i den tråden som muligens kan ta med seg en god del i oktober. Jeg har også blitt kontaktet av en som ønsker en hardtop til en 90 over.

 

Ønsker innspill som kan være med på å treffe en avgjørelse.....

 

Rune; hva og hvor mange kasser ønsker du? Transport over fjellet kan sikkert fixes i løpet av høstens jakt.

 

Jeg prøvde å få litt "discount" ved å bestille flere kasser, men der var det lite å hente. 10 pund per kasse var alt de hadde å gi. Men med 4 til?????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...