Gå til innhold

Defenderbed vurderes solgt


Anbefalte innlegg

Fruen kom med innsigelsen: "Hvor stor er den egentlig!" - Så vi må nok vite målene før Erik utvider rammelånet sitt for å være med i budrunden. (Gateparkering blir noe litt vanskelig med denne bilen…)

Her tenkte jeg å lage et fiffig ordspill om rammemadrasslån, men ettersom denne sengen bruker sengebunn og alminnelig madrass faller det litt til jorden.

 

Kan man bruke en eller annen standard barnemadrasstørrelse eller er det bare bredden som er tilpasset standard madrassbredde slik at man må kjøpe skumgummimadrass og klippe av i korrekt lengde? (se; jeg kan også lage lange setninger helt uten tegnsetning, slik at det blir vanskelig å lese)

Endret av EHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madrassen følger med, mener bestemt at det er en barnemadrass uten urinflekker (tørr pjokk ;) )

 

Madrassen er standard bredde og klipt av i lengde. Sengebunnen er en kombinasjon av gjennomboret skidplate (for stabilitetens skyld) og standard sengebunn spiler fra Jysk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett standard barnemadrassmål er 75X175. den passer rett oppi, men for å unngå skrukk i lakenet rundt hjulbuene er det fordelaktig å skjære litt i skumgummien der.

det er helt kurant for voksen kæll å lese eventyr oppi der, å uheldigvis sovne der og våkne 4 timer etterpå er mindre behagelig :wacko: .

 

utstyr såsom vannskjært rustfri grill og sumpguard er kurant ettermarkedsvare B)

gallery_2023_9_17164.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's your lucky day Munken :D

 

Junior gikk (om en noe motvillig) med på å selge bilen, var ikke noe sipping i går kveld eller i dag tidlig. Lovnad om at han kan bruke pengene for senga til å kjøpe et bedre fotballspill en de har på SFO gjorde utslaget :)

 

Jeg demonterer senga denne uka og prøver å putte den i Mini'n, hvis det går tar jeg den med til Oslo søndag kveld

 

Send meg en PM med adresse og telefonnummer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den i hus! - "Denne møbelleverandøren anbefales."

 

Kom på døra sent på søndagskvelden, det ene dekket var punktert og ble fikset med skum før overlevering. Remontert mandag under litt sverting og banning, så nå har barna et litt større ordforråd enn dagen før. (konstruksjonen hadde ikke skyld i det - det var far som hadde lagt igjen det elektriske skrujernet på hytta). Det er litt synd at den må lukeparkeres mellom klesskapet og hjørnet. Den hadde fortjent en friere plassering i rommet, men slik er vel det med defendere i byen - litt trangt.

 

def_01.jpg

 

"nybakt bileier"

 

def_02.jpg

 

Med storesøster på en kjøretur - "hei, hvor det går" - merk at dette tydligvis er en RHD, "guttongen" var i alle fall helt klar på at det var der rattet skulle sitte.

 

 

Etter å sett nøyere på det, må jeg få si at dette er et virkelig imponerende stykke håndtverk… Takk for handelen Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjon.

 

Kanskje "Den nye" skal vises fram på forumet? (stolt)

RR_iHUS3www.jpg

 

Først og fremst gjør jeg meg kjent me'n - nå kjører jeg rundt og finner ut hvilke lyder jeg skal lytte etter, ser etter hvilke deler som lager flekker på asfalten og andre særegenheter jeg skal være småparanoid for i tiden framover. Men så langt ser det meget bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 år senere...
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...