Gå til innhold

Hjelp til å kjøpe deler Serie 1 1956


Harriet

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Min Serie 1, 88" 1956-modell trenger noen deler og jeg lurer på om det kan kjøpes fra Biltema eller om jeg må bestille det fra f. eks. Classic Land Rovers. Trenger følgende:

 

1 stk Stift

1 stk Kondensator

4 stk Plugger

1 stk Termostat inklusive pakninger til hele huset vist de har. ( pakninger kan vi lage i verste fall )

1 stk Toppdekselpakning.

1 stk Oljefilter

 

Snart kommer den til Oslo og det hadde vært hyggelig å møte noen andre som har seriebil.

Pusler en del med defenderen min , men er ganske så grønn og har lyst til å lære meg så mye som mulig.

 

Ønsker alle en fin dag og takker for dette utrolig fine forumet!!

 

Hilsen Harriet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema har ikke noe av dette, bortsett fra muligens pluggene. Resten må du nok ta hos Classic Land Rovers, Erik Winther-Sørensen Import og sikkert et par andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

 

Nå står bilen på gården, og jeg var ute i helgen og benyttet det som kanskje var den siste dagen uten tak i år godt.

 

Tusen takk for all hjelp!

 

Hadde jeg forstått hvordan jeg legger ut bilder, ville jeg ha gjort det...

 

Hilsen Harriet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ha fått et bilde inn på galeriet :)

Da høyreklikker du på bildet, og velger egenskaper. Så kopier du URL adressen. Deretter går til innlegget som du skal legge inn bildet i, klikker på denne knappen rte-image-button.png så limer du inn URL adressen

Da blir det slik

med_gallery_4630_9_18711.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...