Gå til innhold

Fjelltreff


Tom Rossing

Anbefalte innlegg

Hvor langt er dette fra Rena/Lillehammer? skal opp på Birken torsdag, sykle fredag, men det hadde vært gøy å endelig fått et lite treff, evt besøk på lørdagen:) ( Fredag utgår, da er det sikkert slikking av sår og synes synd på seg selv kveld:))

 

Edit: Om jeg får Defenderen i skikk...

 

184,5 km fra Lillehammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 219
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

:) Det er tur ja.

 

Kl 10:00 Fremmøte på Furuvangtomta Sokna ved Rv7 mellom Samvirkelaget (COOP Marked) og banken.

 

Ruta er klar og ligger trygt på GPS til Skrotsnokelaget. Det går fra Sokna innover Strømsoddbygda på de tynne veiene til Valdres.

 

Husk småpenger til bomveier.

 

Skal ikke se bortifra at det dukker opp et slitenet, bensinslukende, grått produkt fra Solihull også. Det ser ut som om jeg kan ta fri fredagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

184,5 km fra Lillehammer

 

Sånn ca ja :D

 

Ok...hmmm, tja, har jeg mulighet, og allikevel kjørt langt den helgen...hvorfor ikke. Men må få ordnet litt saker først. :angry:

 

E

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er dette fra Rena/Lillehammer? skal opp på Birken torsdag, sykle fredag, men det hadde vært gøy å endelig fått et lite treff, evt besøk på lørdagen:) ( Fredag utgår, da er det sikkert slikking av sår og synes synd på seg selv kveld:))

 

Edit: Om jeg får Defenderen i skikk...

 

Jeg kjører fra LIllehammer Lørdag morgen.

Prøver å komme meg av gårde ved 8-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode skal vist stå for maten i år så da pakker jeg bare øl :)

 

Jeg pakker bare mat hvis det er Frode som er kokk......

 

Kommer folt tidlig nok fra øst og sør så er dere velkommen innom på Fagernes til enkopp kaffe ogh LR-pep.

 

Jernbanevegen 12, 2900 Fagernes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får georg og jeg være med i kolonne?

 

Vi kjører 1961 109" fra Selbu litt etter lunsj fredag.

 

Ettersom jeg kjører terrengbil er det helt uaktuelt å kjøre nordover, så det blir sørover i retning Tynset for oss.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får georg og jeg være med i kolonne?

 

Vi kjører 1961 109" fra Selbu litt etter lunsj fredag.

 

Ettersom jeg kjører terrengbil er det helt uaktuelt å kjøre nordover, så det blir sørover i retning Tynset for oss.....

 

Så klart. MEN jeg tror vi starter først tidlig lørdag morgen.. Hva med en overnatting på idyliske Nordmøre.. (en liten ommvei bare..)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører fra LIllehammer Lørdag morgen.

Prøver å komme meg av gårde ved 8-tiden.

 

Ohh. Vet ikke helt om jeg klarer den. skal sykle på fredag, og sikkert noget sliten, selv om jeg er i "knall" form:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har booket campinghytte på Tynset camping..... (er jo NAF-medlem, må vite).

 

Kjører fra Tynset etter frokost i spisesalen (!)

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har booket campinghytte på Tynset camping..... (er jo NAF-medlem, må vite).

 

Kjører fra Tynset etter frokost i spisesalen (!)

 

Eivind

 

Da satser vi på att "minikolonnen" vokser etterhvert i Østerdalen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som skal fra Bergen, og når ?

 

Kjører vel fra Bergen omkring kl 1500 på fredag. Satser på at girkassen klarer det. Er blitt litt skeptisk etterhvert, men lykken står den kjekke bi. :unsure:

Endret av Kvammen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører vel fra Bergen omkring kl 1500 på fredag. Satser på at girkassen klarer det. Er blitt litt skeptisk etterhvert, men lykken står den kjekke bi. :unsure:

Vi får kjøre i microkolonne, eller du får sitte på hvis tvilen blir for nagende. Reiser fra Sandsli etter skoleslutt, skal ha med meg en nevø som er hakket mer interessert i natur og LR enn mine døtre....og muligens bikkjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... hvis tvilen blir for nagende. Reiser fra Sandsli etter skoleslutt, skal ha med meg en nevø som er hakket mer interessert i natur og LR enn mine døtre....og muligens bikkjen.

 

Tror ikke jeg kan koste på meg å tvile. Jeg lar det stå til. Tom C skal vel også avgårde, men vet ikke når han starter? Ser ikke bort fra at jeg starter fra Knarvik, men det er jo ikke noe heft. Får prøve å få CB-radioen igang. Hvilken kanal er det man bruker når man skal på treff?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...