Gå til innhold

:-) #4


j_wold

Anbefalte innlegg

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Shaun har vært en del av et skilsmisseoppgjør så ting har gjort at jeg har latt han stå urørt. Uten å brodere noe mer rundt det så er nå Shaun min og jeg har ett og annet som må fikses på den etter tre år stillstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snakker vi om bil B)

Hvordan feilsøker man egentlig i sånne tenningsgreier? 

Jeg har strøm til coilen, riktignok med 2 volt drop i forhold til målt på batteri men jeg regner ikke med at det er utslagsgivende for null tenning?...

Hva skal ellers måles hvor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden bilen har stått lenge, og jeg antar den gikk når den ble satt til side, så vil jeg tro det kan være irr. Av med fordelerlokk og skrap rent på kontaktene og enden på rotor. Spray i endene på pluggledninger. Sjekk stift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Shaun skal nå selges.

1959 mod serie II 

Står som PU men originalt station wagon tak med sideruter og delt bakluke følger med.

Står med serie 3 synkronisert girkasse men original følger med.

Står med sete nr 6 og 7 fra en Opel Zafira som ser bra ut og gir plass til voksne folk.

Tidligere omtalt festeanordning for løft av brøyteskjær og 24v lineær aktuator  følger med.

Eberspacher bensindrevet luftvarmer med egenprodusert overgang til originale varmeslanger gjennom høyre rattstammehull følger også med (se bilde)

Pris 50k eller høystbydende.

Ta kontakt på tlf 48009011

20190412_174643.jpg

20190412_124500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...