Gå til innhold

Steinkjer-Mjøsområdet


Tom Rossing

Anbefalte innlegg

Har kjøpt henger av Theo, og lurer på om det er noen som skal sørover fra Steinkjer området i nærmeste framtid og har mulighet til å

frakte med seg denne hengeren?

 

Kan evt kjøre et stykke nordover hvis noen bare skal deler av veien, det hadde vært greit å slippe å kjøre helt til Steinkjer for å hente... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal du ikke se bortifra at jeg kan ta med den nedover til hedmarksia av mjøsa engang i slutten av uka,jeg vet litt nærmere om når i morra.

 

Det hadde vært supert, kanskje Lafterolf isåfall greier strekningen Steinkjer-Trondheim?

Så kan jeg hente på Hedmarken. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafterolf var innom en tur i dag, og han er klar til å hente hengeren og frakte den videre til Trondheim hvis noen kan frakte den videre sørover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafterolf var innom en tur i dag, og han er klar til å hente hengeren og frakte den videre til Trondheim hvis noen kan frakte den videre sørover.

 

Har sendt Lafterolf en pm.

 

S.O.T kan ta med hengeren fra Trondheim på Fredag eller Lørdag.

Når jeg får telefonnummeret til Lafterolf skal jeg ringe til begge slik at vi kan koordinere litt. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne jeg tar med nedover? I så fall: jeg har plass til mer.

 

Trondheim (Heimdal) - Oslo-området senest 6. juli.

 

Tilbaketuren kommer nok like plutselig som oppturen.

Kan si fra i tråden her når jeg vet tid for hjemreise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne jeg tar med nedover? I så fall: jeg har plass til mer.

 

Trondheim (Heimdal) - Oslo-området senest 6. juli.

 

Tilbaketuren kommer nok like plutselig som oppturen.

Kan si fra i tråden her når jeg vet tid for hjemreise. :)

 

Du skal se, den blir nok full etterhvert. Skal gjøre mitt til at du får kjøre med last ;)

Har satt Lafterolf i arbeid næmlig :)

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, må vel snart lære meg å kjøre bila sånn som den er ment brukt: med last og henger :D

Tar det som en del av leirskoleoppholdet: fra vinkelsliping til krampa setter inn, via småpent med Arcanol og rengjøring av bil, til Den Store Lastekjøreturen. Det virker som en god plan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle noen planer endres, nevnes at jeg høyst sannsynlig skal minst én tur på strekningen Leksvika-Nøtterøy i løpet av de nærmeste ukene, og da sørover med enten ledig hengerfeste, eller plass på lasteplan: ca 240x150 (minus hjulkasser).

 

Mvh Terje K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...