Gå til innhold

Forum treff i Gratangen 7-9 august - PÅMELDING


Ranger

Dager og biltyper  

11 stemmer

  1. 1. Jeg ønsker å delta

    • Fredag 7/8
      7
    • Lørdag 8/8
      10
    • Søndag 9/8
      9
  2. 2. Hvilken bil kommer du med?

    • Seriebil
      2
    • Defender
      4
    • Discovery
      1
    • Range Rover
      4
    • Freelander
      1


Anbefalte innlegg

Nå drar det seg til :D

Har prata litt med Christian og vi har prøvt å lage en liten timeplan for treffet vårres. Ting er ikke helt spikra, og vi blir ikke flere enn at vi kan ta ting litt på sparket.

 

Noen praktiske ting først....husk å ta med penger til husleie og turkjøring, nærmeste minibak er i sør-Bjerkvik og i nord-Setermoen (Gratangen er ikke værdens navle :lol: ) men det er mulig å ta ut på Icaen på Årstein (kom senteret i Gratangen).

Hvor mye man trenger kommer ann på hvor mange vi blir og hvor lenge vi leier huset. Husleien er kr 600 pr døgn og gjelder fra 12 til 12. Vi vasker etter oss selv og sparer den utgiften. Men blir vi f.eks. 10 stk og har huset to døgn så blir det 120 kr pr person osv.

Skogsturen må vi betale med kr 100 pr bil.

 

Christian har vært innom Bil i Nord og de skal ordne noen vimpler og overaskelser :) lovte de, smat at Christian har en annen overaskelse også B)

 

Foreløpig timeplan kunn i ca tider......

 

Fredag:

 

kl 18.00 åpner jeg ungdomshuset (tidligere hvis noen kommer før)

kl 21.00 felles møte med planlegging av helgen

kl 21.30 felles tur til " Kaptein Morgans Skute" på Lille Grøsnes

Sosialt til vi sovner

 

Lørdag:

 

kl 12.00 skogstur ??

kl 14.00 felles tur inn til Veteranbiltreffet i Gratangsboten

kl 16.00 felles tur opp og ned gamle turistlia

kl 18.00 felles tur videre ut fjorden på sørsia til Grovfjorden

kl 21.00 fyring av grill

Sosialt samvær

 

Søndag

 

kl 11.00 vi tar "samse tak" og shiner huset

kl 12.00 skogstur ??

 

Dette er foreløpig plan, ting kan endres. Hovedsaken er at folk kommer og har det hyggelig :D

Hvis noen er usikker på hvor Gratangen og Hesjeberg er så får dere ta kontakt med meg på tlf 907 81 931 for veibeskrivelse....eller noen med mere datakunskaper enn meg kan lege en link med kart i tråden..

 

Håper mange kommer

 

Mvh Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Blir det kun meg herfra Bodø traktene som har meldt sin interesse til å delta? Og jeg som hadde håpet at man kunne kjøre i kolonne....!

Som det ser ut med Røder, så sprekker timeplanen min der...! Da blir det disco i stedenfor....! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke skjærer seg veldig med ett eller annet - så blir det RRC og taktelt på to av jentene og meg. Satser på å komme snirklende oppover på Lørdagen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser deltakeroversikten slik ut akkurat nå utfra hvem som har postet i tråden. Søylen øverst på siden sier 9 så vi mangler et navn. Og bare for å ha sagt det - det er plass til flere. Jeg skal sende ut en påminning på TLRK/LandRover listen.

 

1 Roar

2 Ranger/Christian

3 Pål J

4 burg/Birger

5 Vegard

6 AndersG

7 Fogga

8 Velar

 

Den 9. er nok oss.

Men vi kan tidligst komme på lørdag utpå eftermidagen en gang

Vi har med en litenkar så vi tar alle forbehold om det blir overnatting etc..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke skjærer seg veldig med ett eller annet - så blir det RRC og taktelt på to av jentene og meg. Satser på å komme snirklende oppover på Lørdagen:D

Flott :)

 

Den 9. er nok oss. Men vi kan tidligst komme på lørdag utpå eftermidagen en gang.n Vi har med en litenkar så vi tar alle forbehold om det blir overnatting etc..

Ingen problem :)

 

 

Jørn L fra Tromsø kommer også :)

 

Selv kommer jeg lørdag formiddag pga vakt på jobb fredag kveld. Fruen skulle kjøre Range Rovern nedover senere på dagen, men kommer ikke. Dvs at jeg kommer bare med en bil.

Endret av Ranger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ingen blir hjemme om jeg kommer med "feil" bil :o:P

Lastebilen er i drift. Varebilen mangler eksos og clutch. Har lyst å ha med begge om clutchen kan fikses enkelt. Om det skjer med henger eller i kassen vet jeg ennå ikke.

Endret av Ranger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg trur det må være noe feil i registreringen lengere oppe på siden, jeg får (hvis jeg prøver meg på nytt) at jeg er registrert. C jeg er registrert,,,,,,,,,,

 

Sitter på hytta ennå men har planlagt denne helgen i lengere tid, og regner derfor med å trille ut fra byen med RRC i løpe av fredagen, hvis ho lita vil :), har ikke vært startet på en stund.

 

Kollone fra Tromsø ??

 

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å kika over område nå....har godt med teltplasser og caravanplasser også men uten strøm.

 

Vegar tar du med grillen når du kommer ??

 

Er det ok med åpning av huset kl 18.00 eller vil noen at jeg skal være der tidligere ?? ( må på service med konebilen på Olsborg kl 12.00 sjø... først)

 

Synes forøvrig at dokker som kjæm nordfra skal kjøre kollone ja :D

 

Christian...jeg vil/må ha flagge før kl 18.00 fredag kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg trur det må være noe feil i registreringen lengere oppe på siden, jeg får (hvis jeg prøver meg på nytt) at jeg er registrert. C jeg er registrert,,,,,,,,,,

Så hyggelig at du også tar laus :)

 

Endret av Ranger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian...jeg vil/må ha flagge før kl 18.00 fredag kveld

Korsen klarer vi det? Førstemann fra byen tar de med? Det er kanskje Jørn det?

Skal hente vimpler hos Bil i Nord på torsdag. Flagget mitt ligger i RR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsen klarer vi det? Førstemann fra byen tar de med? Det er kanskje Jørn det?

Skal hente vimpler hos Bil i Nord på torsdag. Flagget mitt ligger i RR.

Tja...send det med den første og beste fra Romsas :D

 

hadde vært artig med kolonne ja.

 

jeg er klar.

 

hiver meg på på Statoil heggelia.

 

er greiest å ligge i telt eller??

 

er det dusj der?

 

Telt eller vogn eller inne i huset...fritt valg. Det er veldig greie teltplasser der.

 

Det er ikke dusjer på huset nei....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsen klarer vi det? Førstemann fra byen tar de med? Det er kanskje Jørn det?

Skal hente vimpler hos Bil i Nord på torsdag. Flagget mitt ligger i RR.

 

Regner med å kjøre fra byen ca 1600, så Christian jeg kan ta med flagg og vimpler :) vi snakkes nærmere om det.

Terje, e du klar kl 1600, og evt om det er flere som ønsker å henge seg på, så avtaler vi bare møteplasser underveis:)

 

Gleder meg noe vanvittig til helga, blir å kjøre P38 til Gratangen B)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg meldt meg på :D:D:D og er 99% sikker på at jeg blir med på lørdag, andre som skal kjøre fra Tromsø på lørdag?

Ja jeg- tenkte 07:30 på/fra Vekta. Kjører nok Lastbilen så det kommer ikke til å gå superfort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg ikke plass til :( Kommer bare innom en dagstur på Lørdagen ....

Har du laget den da ??? jeg kan få lånt en her i Gratangen, men har du laget en så bør jo noen av oss ta en tur til Lødingen å hente den....

Endret av Roar Moslet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...