håland Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Har bestilt noen varer fra Paddock's. Dette gjør jeg med jevne mellomrom og har aldri hatt problemer, selvom det kan ta litt tid. Nå venter jeg på varer, som jeg bestilte før påske. Enda ikke fått noe fra de. Har sendt diverse mail både til sales@p.... og sofie@p... uten å få svar. Ikke et ord får jeg i respons fra de, med andre ord svært dårlig kunde service der for tiden. Er det noen andre som har lignende erfaringer med de i det siste? Ser at nettsiden deres er oppe fremdeles, så jeg regner med at butikken består. Endret 16. juni 2009 av håland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qcnr Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 De har telefon og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VikingEd Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har også bestilt noe vare hos dem og har fått dem i posten, men det tok litt tid. Har dere noe ervaring for å ungå å betalle moms to ganger? (UK og Norge) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamse_bra Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bestilte en bensintank for 3 uker siden, ble levert på døra ila. 6 dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j_wold Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 paddock har den uvanen å regne med at kunden syns det er helt greit å vente på ubestemt tid hvis varen ikke er på lager. få bekreftet lagerstatus og leveringstid før betaling. noen ganger kan ett spamfilter reagere på "re:" altså ikke bruk reply, men lag en ny mail. Har dere noe ervaring for å ungå å betalle moms to ganger? (UK og Norge) du velger "europe non EC" i nedtrekksmenyen når du handler i nettbutikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kameranerd Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fikk varer fra dem igår, hittils bare god erfaring. Betaler bare norsk moms. Kent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kurt Gustafsson Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Skjønner heller ikke dette.. Bestilte deler i April.. fikk tlf dagen etter om at varen ikke ville komme på lager før til høsten, og spm om ordren skulle stå eller om de kunne slette den.. Forklarte da at jeg valgte annen leverandør og hele ordren ble sendt i "sylinderarkivet" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ove.e Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg også bestilte varer fredag 2 uker siden fikk disse varene i går ,synes de er både seriøse og rask på levering kansje du skal ringe de å høre om det er noe gale ,jeg ringer alltid ned et par dager etter varene er bestilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YMK Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har hatt minimalt med problemer det siste året. Men jeg skriver alltid at de må ringe/maile visst varene ikke er på lager. Og det har de gjort hittil. Og som sagt lenger opp: Spamfilter tar ofte "RE:" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kurtan Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bestilte varer i går kveld og i dag fikk jeg en telefon angående LHD eller RHD fra de. Ordren skulle gå i dag. Synes det virker bra, har ikke handlet direkte før av de. Kun gjennom andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspianBlue Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg fikk en hyggelig telefon fra Paddocks i dag. SLik går jeg frem for å sikre leveringen: bestiller på epost med varenr ber de om å ringe meg for kredittkortopplysninger, samt hvis hvis noe ikke er på lager venter og smiler når UPS leverer varen på døra hjemme hos oss smiler litt mindre når faktura for mva skal betales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jermundpr Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg ventet over 2 måneder på dekk og felg fra dem.... Ellers bare positivt. Like greit å bestille fra england nå, posten bruker noen ganger sabla lang tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LANDreas Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 ...venter og smiler når UPS leverer varen på døra hjemme hos oss smiler litt mindre når faktura for mva skal betales Og jeg smiler når jeg er hos Rolf og henter varene mine, og også når mailen fra Rolf kommer med krav om innbetaling. Det er jo helt latterlig billig sammenlignet med de fleste leverandørene i Norge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har flere ordrer som aldri har blitt fylt opp. Ser ikke ut til at varene kommer heller. Ordrer helt fra Januar. Det hjelper lite at andre får sine varer siden mine ikke kommer. Jeg har sendt masse mailer som de aldri svarer på. Det hender derimot at de ringer når jeg legger inn nye ordrer. Når jeg sotrer fram budskapet om mine varer som ikke kommer skal de sjekke opp og ringe tilbake. De har aldri ringt tilbake! Stort sett handler jeg det jeg trenger i Norge, men noen ganger er det spesielle ting som jeg ikke tar meg råd til her hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugfighter Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bestillte noe småtteri fra Paddocks sist fredag. Fikk svar i dag pr.mail at det var leveringstid på noen av de tingene jeg ønsket og de lurte derfor på om jeg ville ha de delene de hadde, eller om jeg ville vente til alle deler var klare for forsendelse. Bestillte også en del varer nå i mars og fikk levering på jobben ca. 10 dager etter. Kan ta en til to dager før du får svar på mail...... noe som er håpløst tregt spør du meg. Bedere å ringe. I snitt er jeg ganske fornøyd med Paddis og synes de fortjener terningkast 3, på min skala. Foretrekker generelt norske leverandører. Men når de desverre ikke engang er i nærheten av å kunne konkurrere prismessig på bildeler, så bestiller jeg deler fra utlandet. mvh Bugfighter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornH Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bestilte i går og har allerede fått mail med tracking number på pakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidar S Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bestilte på fredag og fikk det i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christoffer S Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg bestilte også Turbo og litt småtteri for en måneds tid siden. Ringte et par dager senere og sa det hadde blitt noe tull med betalingen så den ikke gikk inn. La da bare inn bestillingen på nytt og de slettet den gamle ordren. 5 dager senere var varene på døren I tillegg ringte ikke UPS slik de har gjort et par ganger for å få kortopplysninger. Er dette noe de bare gjør innimellom ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnTo Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mine erfaringer med Paddocks er positive. Varene har kommet i løpet av ca 1 uke. En gang ble jeg oppringt ca 1 time etter at orderen ble lagt inn. Det var 2 ukers leveringstid, og fikk spørsmål om jeg ville la orderen stå eller slette den. Det eneste jeg har å utsette på dem er at det hender det tar en dag eller to før de svarer på mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guttorm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har bare gode erfaringer med Paddocs! Har som regel fått varsel fra UPS dagen etter jeg har bestilt, det eneste jeg kan klage på, er at posten bruker så jæv... lang tid på å få varene fra Oslo til Trøndelag Ellers har jeg satt opp noen ordrer via telefon, og da har de klart å skaffe ting som de ikke har lagt ut på nettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YMK Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 I tillegg ringte ikke UPS slik de har gjort et par ganger for å få kortopplysninger. Er dette noe de bare gjør innimellom ? De har ikke ringt til meg siden mars iaf. Enten har de sluttet med det, eller så er jeg definert som storkunde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnTo Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er det vanlig at UPS ringer ang konto opplysninger? Har kun blitt oppringt av sjåfør ang adresse (det er ikke gatenummer her). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christoffer S Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 det eneste jeg kan klage på, er at posten bruker så jæv... lang tid på å få varene fra Oslo til Trøndelag Når jeg bestiller varene hjem til meg i Øyer (1,5 mil nord for Lillehammer) går pakkene via posten, men når jeg lar fattern være motaker på Lillehammer går det med UPS til døren og da jeg sporer pakken bruker den 1 døgn fra den forlater England til den er på døren hos ham. Posten bruker jo minimum 3 dager fra Oslo til Øyer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirik Haugen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kan være lurt å sende mail direkte til den som håndterer ordren og ikke til post@ e.l. Har fått veldig god service av en dame som heter Nicola. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.