Gå til innhold

paddock's


håland

Anbefalte innlegg

Har bestilt noen varer fra Paddock's. Dette gjør jeg med jevne mellomrom og har aldri hatt problemer, selvom det kan ta litt tid. Nå venter jeg på varer, som jeg bestilte før påske. Enda ikke fått noe fra de. Har sendt diverse mail både til sales@p.... og sofie@p... uten å få svar. Ikke et ord får jeg i respons fra de, med andre ord svært dårlig kunde service der for tiden. Er det noen andre som har lignende erfaringer med de i det siste? Ser at nettsiden deres er oppe fremdeles, så jeg regner med at butikken består.

Endret av håland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt noe vare hos dem og har fått dem i posten, men det tok litt tid.

 

Har dere noe ervaring for å ungå å betalle moms to ganger? (UK og Norge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

paddock har den uvanen å regne med at kunden syns det er helt greit å vente på ubestemt tid hvis varen ikke er på lager. få bekreftet lagerstatus og leveringstid før betaling.

 

noen ganger kan ett spamfilter reagere på "re:" altså ikke bruk reply, men lag en ny mail.

 

Har dere noe ervaring for å ungå å betalle moms to ganger? (UK og Norge)

du velger "europe non EC" i nedtrekksmenyen når du handler i nettbutikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke dette..

 

Bestilte deler i April.. fikk tlf dagen etter om at varen ikke ville komme på lager før til høsten, og spm om ordren skulle stå eller om de kunne slette den..

 

Forklarte da at jeg valgte annen leverandør og hele ordren ble sendt i "sylinderarkivet" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også bestilte varer fredag 2 uker siden fikk disse varene i går ,synes de er både seriøse og rask på levering :D kansje du skal ringe de å høre om det er noe gale ,jeg ringer alltid ned et par dager etter varene er bestilt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt minimalt med problemer det siste året.

Men jeg skriver alltid at de må ringe/maile visst varene ikke er på lager. Og det har de gjort hittil.

 

Og som sagt lenger opp: Spamfilter tar ofte "RE:"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en hyggelig telefon fra Paddocks i dag.

SLik går jeg frem for å sikre leveringen:

bestiller på epost med varenr

ber de om å ringe meg for kredittkortopplysninger, samt hvis hvis noe ikke er på lager

venter og smiler når UPS leverer varen på døra hjemme hos oss

smiler litt mindre når faktura for mva skal betales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...venter og smiler når UPS leverer varen på døra hjemme hos oss smiler litt mindre når faktura for mva skal betales :)

 

Og jeg smiler når jeg er hos Rolf og henter varene mine, og også når mailen fra Rolf kommer med krav om innbetaling. Det er jo helt latterlig billig sammenlignet med de fleste leverandørene i Norge!

 

:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ordrer som aldri har blitt fylt opp. Ser ikke ut til at varene kommer heller. Ordrer helt fra Januar.

 

Det hjelper lite at andre får sine varer siden mine ikke kommer.

 

Jeg har sendt masse mailer som de aldri svarer på. Det hender derimot at de ringer når jeg legger inn nye ordrer. Når jeg sotrer fram budskapet om mine varer som ikke kommer skal de sjekke opp og ringe tilbake. De har aldri ringt tilbake!

 

Stort sett handler jeg det jeg trenger i Norge, men noen ganger er det spesielle ting som jeg ikke tar meg råd til her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte noe småtteri fra Paddocks sist fredag. Fikk svar i dag pr.mail at det var leveringstid på noen av de tingene jeg ønsket og de lurte derfor på om jeg ville ha de delene de hadde, eller om jeg ville vente til alle deler var klare for forsendelse.

 

Bestillte også en del varer nå i mars og fikk levering på jobben ca. 10 dager etter.

 

Kan ta en til to dager før du får svar på mail...... noe som er håpløst tregt spør du meg. Bedere å ringe.

I snitt er jeg ganske fornøyd med Paddis og synes de fortjener terningkast 3, på min skala. -_-

 

Foretrekker generelt norske leverandører.

Men når de desverre ikke engang er i nærheten av å kunne konkurrere prismessig på bildeler, så bestiller jeg deler fra utlandet.

 

mvh

B) Bugfighter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte også Turbo og litt småtteri for en måneds tid siden. Ringte et par dager senere og sa det hadde blitt noe tull med betalingen så den ikke gikk inn. La da bare inn bestillingen på nytt og de slettet den gamle ordren. 5 dager senere var varene på døren :D

I tillegg ringte ikke UPS slik de har gjort et par ganger for å få kortopplysninger. Er dette noe de bare gjør innimellom ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine erfaringer med Paddocks er positive. Varene har kommet i løpet av ca 1 uke. En gang ble jeg oppringt ca 1 time etter at orderen ble lagt inn. Det var 2 ukers leveringstid, og fikk spørsmål om jeg ville la orderen stå eller slette den.

Det eneste jeg har å utsette på dem er at det hender det tar en dag eller to før de svarer på mail.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Har bare gode erfaringer med Paddocs! Har som regel fått varsel fra UPS dagen etter jeg har bestilt, det eneste jeg kan klage på, er at posten bruker så jæv... lang tid på å få varene fra Oslo til Trøndelag :angry: Ellers har jeg satt opp noen ordrer via telefon, og da har de klart å skaffe ting som de ikke har lagt ut på nettet :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg ringte ikke UPS slik de har gjort et par ganger for å få kortopplysninger. Er dette noe de bare gjør innimellom ?

 

De har ikke ringt til meg siden mars iaf. Enten har de sluttet med det, eller så er jeg definert som storkunde... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste jeg kan klage på, er at posten bruker så jæv... lang tid på å få varene fra Oslo til Trøndelag :angry:

 

Når jeg bestiller varene hjem til meg i Øyer (1,5 mil nord for Lillehammer) går pakkene via posten, men når jeg lar fattern være motaker på Lillehammer går det med UPS til døren og da jeg sporer pakken bruker den 1 døgn fra den forlater England til den er på døren hos ham. :D Posten bruker jo minimum 3 dager fra Oslo til Øyer :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...