Gå til innhold

1996 Defender


Anbefalte innlegg

Klarer ikke å finne noe som ligner feil... ei heller provosere frem no feil. Skrur sammen bilen så får vi se neste gang jeg kjører til butikken for å kjøpe Xtra lett melk om det blir noe reaksjon :P

 

..og når man først plukker bilen i filller, kan man vel like godt gjøre noen modifikasjoner... åpna for litt mer luft fra varmeapparatet :)

 

 

 

 

airvent.jpg

Endret av guskur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det problemet er foreløpig utte av verden... Skulle på kanotur i dag..og fikk ikke bilen i gir.... Staget til høy/lav spaken hadde hoppa av.. :wacko:

 

Det ble kanotur etter 30 minutters iherdig mekking av en illsint bileier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter siste helgs litt sjokkartede opplevelse av å sette reduksjonskassa i fri for så å bli stående der er nå alle ting tilbake til normalen...

 

Nye muttrer på høy/lav velgeren gjorde susen. I tillegg til at det virker synes jeg at vekslingen går lettere.  Mulig jeg på slump har fått justert staget til riktig lengde..:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...