Gå til innhold

Noen som har dette?


tdahll

Anbefalte innlegg

Jeg trenger:

 

Drag link end: Det støpte leddet som forbinder styrestaget til til drop-armen fra styresnekka

 

Girkassefeste: Det på høyre side fra ZF-kassa som skrus på rammen, ikke rubber mount.

 

Hva er oddsen for at noen har dette liggende?

 

Mvh

Thorvald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger:

 

Drag link end: Det støpte leddet som forbinder styrestaget til til drop-armen fra styresnekka

 

Mvh

Thorvald

Er det dette på bildet under du trenger? Evt. har du bilde eller link til tilsvarende av det du trenger?

 

gallery_163_9_143796.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, Dan, thats the one! :D Delenr NRC 1823

 

Eneste jeg har funnet foreløpig, før jeg har undersøkt veldig mye her hjemme, er hos LRorphanage i UK til 51£ før frakt.

 

Mht festet for girkassen til rammen - anyone? Selvlaget ser dessverre svært selvlaget ut. <_<

 

Thorvald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slik liggende. Linksgjenget. Men den er ikke eksakt lik den som Dan linker til. Den har ikke den stålbolten i forkant av gjengene, men ellers lik, og stammer fra RRC.

 

gallery_163_9_12601.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...