Gå til innhold

Bildetråd-Seriebil


lafterolf

Anbefalte innlegg

a%29festningen.jpg

Den solbleika 88'ern min ble kjøpt av Royal Canadian Mounted Police (Rødjakkene) i 1964 og var politibil i Canada fram til 1977 da den ble kjøpt og importert til Norge for å brukes til ekspedisjon gjennom Afrika. Den har i følge forrige eier som selv bare hadde den på hytta, kjørt to ganger tur retur Sør-Afrika av tidligere eiere. Jeg har hatt den i 10 år, og har dessverre ikke gjort så veldig mye med den, men synes den er fin likevel. Men en dag når jeg får tid... :rolleyes:

Endret av Jan Luneborg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett bilde tatt på gårdsplassen i går. :)

gallery_3835_327_354241.jpg

 

Og ett fra i dag. :) Må bare beklage at det fulgte med noe "rusk" på bildet ( kunne liksom ikke kjøre den vekk bare pga ett bilde.... :lol: ) Men den har jo tross alt hentet 2 LR hjem til Jevnaker.. :)

gallery_3835_327_471032.jpg

Endret av jermundpr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Et par tidligere biler. Den ene er nå hos Jermund, den andre i Bergen hos Robert.

23082009574.jpg

 

 

Sandnes Lightweighten ute på prøvetur. 1969 Lightweight Serie II er snart klar for nye eventyr.

 

03012011436.jpg

 

 

Enda en Sandnes bil. 86" fra 1956. Bilen skal få en total restaurering.

 

03122010326.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Mine LR

[med_gallery_4042_9_132371.jpg

 

med_gallery_4042_9_135372.jpg

 

med_gallery_4042_9_439680.jpg

Den S2 har jeg smugtittet på flere ganger! Når jeg er på besøk hos svigers i Brigadeveien er jeg som regel ute på en luftetur med bikkja, og da går jeg forbi denne. Ser veldig fin ut. :)

Skulle ikke forundre meg om jeg plutselig ringer på døra for en prat en dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den S2 har jeg smugtittet på flere ganger! Når jeg er på besøk hos svigers i Brigadeveien er jeg som regel ute på en luftetur med bikkja, og da går jeg forbi denne. Ser veldig fin ut. :)

Skulle ikke forundre meg om jeg plutselig ringer på døra for en prat en dag..

Vær forsiktig, den er i grunnen tilsalgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...