Gå til innhold

Bildetråd-Seriebil


lafterolf

Anbefalte innlegg

Joa, får sjekke svingradius når dekka kommer på. Rusla bort til Jernia herisrta for å kjøpe maling men de hadde ikke.... Satan,må kjøre litt rundt i morgen med trekkoppbilen og se hva jeg kan få tak i

 

Oi, grisetøff doning austers :-) Eller Østers?

Endret av siglis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, får sjekke svingradius når dekka kommer på. Rusla bort til Jernia herisrta for å kjøpe maling men de hadde ikke.... Satan,må kjøre litt rundt i morgen med trekkoppbilen og se hva jeg kan få tak i

Skal du ha den i militærfarger?

Da må du iklje kjøpe benga for den får du kunn i blank å ikkje matt. Å det ser rart ut. Eg har blankt olovengrønt tak på min å det ser snålt ut. Lurer på om olav teigen eller jeepshop har rett maling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for det, er glad i den bilen :) etter at Rogaland MG senter hadde jobbet med bilen endte den opp med RAF som tema, altså det britiske luftforsvaret. Både fargen og merket på sidene er fra RAF :)

Bølla kjøpte jeg brukt , er nok laget av noen andre, men den er pent laget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...