Gå til innhold

Bildetråd-Seriebil


lafterolf

Anbefalte innlegg

Du har jo stor tomt så bare å bygge... Om jeg ikke husker helt feil (noe jeg muligens gjør) så snakka vi om dette i bryllupet til Jørn sist hælj?? Eller var det hælja før?? Det var i alle fall i Fiskelandbyen dette bryllupet, og vi var der begge to :)

Endret av siglis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Folkens folkens.. dere vet ikke hva dere risikerer å utløse med disse Serie-bilder... Ved første anledning, håper jeg å få prøvekjøre en Serie II eller III (har bare erfaring med Defendere). Så håper jeg inderlig at bilen jeg får prøve, virker djevelsk bråkete, ukomfortabel og spartansk, med andre ord helt uaktuell. For ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens folkens.. dere vet ikke hva dere risikerer å utløse med disse Serie-bilder... Ved første anledning, håper jeg å få prøvekjøre en Serie II eller III (har bare erfaring med Defendere). Så håper jeg inderlig at bilen jeg får prøve, virker djevelsk bråkete, ukomfortabel og spartansk, med andre ord helt uaktuell. For ellers..

Du glemte kald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den må du ta godt vare på. Er ikke så mange "trangsynte" 109 stasjonsvogner å se på veien. :) Flott bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...