Gå til innhold

Bildetråd-Seriebil


lafterolf

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Flott bil! Har den parabell fjører? Den så så høy ut...

 

 

 

Takk.

Har parabelfjører ja,men har en utfordring med dei på framakslingen,ser ut til å være for korte,eller for mykje "bøy" på dei.

Framaksling kjem så langt fram at mellomaksel blir for kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk.

Har parabelfjører ja,men har en utfordring med dei på framakslingen,ser ut til å være for korte,eller for mykje "bøy" på dei.

Framaksling kjem så langt fram at mellomaksel blir for kort.

Jeg har noen parabelfjærer fremme til 88/109 som har det motsatte. Endret av LR 80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært aldeles steintøft å oppleve en sånn FC en gang.

Den er ikke spesielt pen å se på, den er antageligvis lite praktisk, uøkonomisk, senebetennelses-skapende og veldig ukomfortabel. Allikevel så er det noe "må ha" over den. Tror jeg hadde hatt mange flere turer med skrot og hageavfall til dynga dersom jeg hadde en sånn en. Da hadde nok kona blitt fornøyd...hvis jeg hadde begynt å kaste "noe" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett lastebil 3,7T totalvekt,kan ikkje akkurat sei at eg har bruk for den,men veeldig veeldig "kjekt å ha"!

2 eigarar for meg,knappe 23000km på tellaren,så den skulle ikkje være heilt oppbrukt,men den har stått ei stund så det finns litt å ta tak i.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...