Gå til innhold

Bildetråd-Seriebil


lafterolf

Anbefalte innlegg

Den har fremdeles B2000 og UR14654 ser det ut til. Skulle vært EU-godkjent i 2012, men er ikke avregistrert. Årsavgift betalt.

Registrert på Cecilie H. i Stokke.

 

 

Edit:

 

Her er den B)

 

gallery_10_5_49627.jpg

Endret av @le
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til GuttormG: Ja det stemmer, tror bildet ble tatt i 1986, lenge etter at den var i vårt eie.

Denne hadde vi "på garden" i min oppvekst, og den er selve moderviruset til dagens Landroversjuke for min del :-)

Hadde vært artig å vite om den fortsatt var i live...

 

...og mens jeg skrev svaret....så dukket den opp :-) :-) :-) Takk @le!

 

Dette må forskes mer på

 

Endret av Hammers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til GuttormG: Ja det stemmer, tror bildet ble tatt i 1986, lenge etter at den var i vårt eie.

Denne hadde vi "på garden" i min oppvekst, og den er selve moderviruset til dagens Landroversjuke for min del :-)

Hadde vært artig å vite om den fortsatt var i live...

 

...og mens jeg skrev svaret....så dukket den opp :-) :-) :-) Takk @le!

 

Dette må forskes mer på

 

 

 

Kristiansunder du også?

 

K-an frukt og tobakk var fast stopp når vi gutta syklet eller gikk til byen for å finne på noen pøbelstreker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kristiansunder du også?

 

K-an frukt og tobakk var fast stopp når vi gutta syklet eller gikk til byen for å finne på noen pøbelstreker:-)

Jeg bor i Eidsvåg, men gikk på skole på St-Hanshaugen en gang i tiden... Hybel på Innlandet :-)

Men LandRoveren "vår" bodde tydeligvis i Kristiansund en tid etter at vi solgte den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kjører seriebilen på jobb på mandag, tirsdag og onsdag denne uken! Nå går den for egen maskin og starter greit hver gang ? Hjalp med et ekstra varmeapparat også!

DSC_0326.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg synes seriebiler er det vakreste som er skapt, men jeg kan ikke finne en eneste bildetråd på seriebil?

 

 

Hva om alle kunne legge ut bilder av sitt smykke her? Uansett tilstand, for alle er de vakre!

Det er ikke min, men jeg ønsket at den var min. Jeg fulgte med på budgivningen og den ble solgt for 67 000.- dkr. for noen år siden på en dansk auksjon.

Uansett tilstand, for alle er de vakre!

 

 

AL12_r171_01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...