Gå til innhold

Fra Drøm til virkelighet med fryd og skrekk.


Willhelm

Anbefalte innlegg

Nordsjøen ja! :lol:

 

Som dere ser i tråden, så møtte jeg Ove her ute ja, ufattelig moro. Ble nesten litt paff :)

Har fått med meg hilseplikten ja, og jeg hilser gjerne på Disco og. Har et par kompiser som flotter seg i Disco3 så jajamensann!

 

Holder på å snu til natt her ute, men nå klarer jeg det ikke helt. Våknet etter et par timer og bare måtte ned å sjekke forumet...snakk om vanedannende.

Om jeg skulle få det til å høre ut som alle hadde mye penger så mente jeg det slik at jeg følger noen tråder her som kjøper en del fete deler ja:)

Hmmm, men du har rett, folk er veldig hjelpsomme.

Var litt i tvil når jeg handlet om jeg kunne gjøre noe med bilen kun ved hjelp av inst bok. Men nå ser jeg jo at det er masse aktive folk i omegn!

 

Og siden jeg har jobbet mange år i utelivsbransjen før jeg begynte i Olja, så har jeg litt peiling på fludium, så da her jeg kanskje noen ting som kan lokke folk til å skru litt for meg om jeg ikke klarer meg:)

 

Håper Chopperet kommer og får deg hjem i dag da Ove!!

 

Fikk lagt ut "profil"bilde i allefall. Trodde jeg hadde det, men nå er det fikset.

Espen

Endret av Willhelm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer så masse med ny bil! :lol:

 

Tror ikke du kunne valgt noe bedre. Kjøpte selv min første LR for to år siden og maken til arbeidshest og turkamerat skal du lete lenge etter. Den blir nesten å regne som et familiemedlem etter hvert! Men jeg må innrømme at det tok noen måneder før jeg hadde vent meg til lydnivå og andre spesialiteter defenderen har, men det merker jeg ikke noe til lenger!

 

Håper du får mange fine år i Defenderen din! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Grattis så masse med ny bil :) !

 

Satt på gjerdet en stund før jeg til anskaffelse av defender selv men når den først var kommet i hus var det all tvil borte!

 

Lyder i bilen blir man fort vant med; bruk av menneskebiler i ny og nè som ikke gir lyd fra seg er rett og slett blitt litt rart, hvis du skjønner hva jeg mener..! Bedre med en personlighetsbil som defender, enn lydløse, selvkjørende menneskebiler som seiler av gårde uten å fortelle om hvilket humør den er i :lol: .

 

Uansett; masse lykke til!!

Regner med du kommer til å trives godt i Defenderen i årene fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk alle sammen!!

 

Prosjket tråd....Litt usikker på om det blir nok modifikasjoener til å kalle det prosjekt, men vi får se...over tid blir det nok en del:)

 

Og til Dere som mener jeg vil trives, det gjorde jeg fra jeg SÅ den... Fikk ikke sjekket etter noe feil eller noe, ble bare klar for å få den med hjem:)

 

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der tror jeg at jeg kan forstå ...

Jeg tror jeg er sterkt angrepet av noe liknende. Fornuft og långiver er ikke helt på bølgelengde i dag, så jeg sitter forsøksvis på hendene mine. (Taster med andre ting nå. To kulepenner - og nei, jeg skal ikke signere på noe. Helt, helt sant ...)

 

:) 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ny bil og velkommen på forumet.. er du hjemme siste mandagen i månden så bruker nlrk avd sør ha medlemsmøter da.. og til mandag så møtes vi i arendal på yrkesskolen der.. se på turer og treff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ny bil og velkommen på forumet.. er du hjemme siste mandagen i månden så bruker nlrk avd sør ha medlemsmøter da.. og til mandag så møtes vi i arendal på yrkesskolen der.. se på turer og treff..

 

Ja, jeg så dere skulle være på skolen der ja. Er ikke hjemme da. Sitter i Nordsjøen nå, og blir her til tirsdag...

Men takk for tipset, og velkomsten til forumet. Siste mandagen i mnd ja, får legge meg det på minnet!!

 

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og Gratulerer med staselig vogn!

 

Tydelig at vi er mange oljearbeidere her, selv sitter jeg ombord på min installasjon sammen med et annet forummedlem. I tillegg vet jeg om minst to til som er innom her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at vi er mange oljearbeidere her, selv sitter jeg ombord på min installasjon sammen med et annet forummedlem. I tillegg vet jeg om minst to til som er innom her!

 

Hadde jeg fått meg en fast jobb der ute selv, så hadde vi blitt enda flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

 

Ser der er en del i samme bransje her ja:)

 

Nå har jeg endelig bestemt meg hvordan bilen skal være:

- Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt senke sett, og 22 " stålfelger til mine nye pirelli 305-40- 22?

 

Den skal bli clean, lav og mafia vogn....Huff, nei, vet der er en del som sikkert holdt på å forandre farge nå.

Det var et mareritt, må bare komme over at dette er min første bil som IKKE skal senkes, og som jeg skal ha masse gummi på:)

Kan tenke hvor mye jeg svettet når jeg drømte om reaksjonene som kom da jeg svingte inn på landstreff med min nye, senkede vogn!! He he he.

 

Har skrevet lister, forkastet, skrevet nye og kastet igjen....Tror jeg må ta en ting av gangen, og se hvordan den utvikler seg:)

 

Ha en flott helg til dere på land, og tilgang på bilen deres!!

 

E :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt valg av bil!

 

En av mange fine ting med LR, og Def spesielt er alt du kan gjøre med dem mot personlige tilpasninger. Har hatt min i 1,5år no og har vel snart et årsverk med bare å se på bilen, fundere hvordan ting virker, palnlegge, se på LRF, se på alle nettbutikkene, se på youtube og hva man kan/bør/skal gjøre med den. Alt er mulig!

 

Noe av det beste stundene jeg har er da jeg kommer fra jobb (offshore her og :) )og setter meg i Defendern, for da VET jeg at jeg kommer meg hjem!

 

Mvh Stig

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i Stig!

 

Nå nærmer det seg hjemreise her og. Chopper kommer og henter i morgen formiddag, om de har fått orden på alle disse S-92 etter at det gikk et ned i Canada:)

Men kommer jeg på land, så kommer jeg hjem med LR ja:)

 

Det blir nok noen timer med fundering og bytting av deler fremover, men som du sier, så tar det tid å finne ut hvordan man vil ha bilen.

.

I morgen er en god dag- Hjem til familien og Defendern...(Det er obligatorisk å sette familien først i min situasjon:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle som skulle hjem er vel hjemme.

Kunne de som ventet på helikopter på tirsdag f.eks. fortelle at alt er bra?

Mvh

bekymret hønemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pressekontakt i BP Norge, Olav Fjellså, sier det er tvilsomt at det var nordmenn om bord.

- Plattformen ligger på britisk sokkel. Såvidt meg bekjent så jobber det ikke nordmenn der.

Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle som skulle hjem er vel hjemme.

Kunne de som ventet på helikopter på tirsdag f.eks. fortelle at alt er bra?

Mvh

bekymret hønemor

 

Ja her er alt bra. Chopperet vårt var det ikke noe galt med:)

 

Stygge saker det der, men kan ikke tenke for mye på det, er kun fire uker til man skal fly chopper igjen..

Takk for tanken.

 

E:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuuuster ut av lettelse. Helt enig, man må la være å tenke på det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hjemme!!

 

Fått impulskjøp pakkene mine og fra div butikker:)

Herregud, ja ja.

Fikk i allefall ny lykt foran på høyre:) instuksjons bok(Den kommer godt med ja!!)

Tunnel tray fra mudstuff, Power boks, ++

Men.. skulle jo legge ut noen bilder...men det vet jeg ikke om jeg klarer nei. leste noe greier om at jeg måtte være medlem av LRF soc. OG der har jeg sendt inn info og greier som det står på info siden, men neida, ikke enda.

Så bilder får komme senere, har tatt noen nå, og skal ut å sette på plass litt ting og gi den grønne store litt TLC.

 

Så nå har jeg ikke tid til å sitte å slenge på kjøkkenet, oppdaterer i kveld, for å se om det blir noe mer sprut og bestillinger fra ytterskjæra.

 

E- Her er full sol, ingen kids hjemme, og jeg skal ha noen timer med bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og dermed virket ikke lysene om man slår dem på med bryter..."interiør" lyset til speedo blinker og det kommer lyd i fra området....Ja ja, her får man kikke litt i morgen. Har nå i allefall vanlig kjørelys om jeg holder fingrene vekk fra lysbryter hendelen....;)

 

Og jeg som trodde jeg skulle ha litt god tif til rust i dører og litt sånn plukk nå...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...