Gå til innhold

Garasje


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

-Kan være interessert i lagring av Tyttebæret, om jeg ikke får solgt den snart :rolleyes:

 

Den har pleid å bli vinterlagra og nå som jeg allikevel skal selge den ser jeg sånn halvveis etter et sted å parkere den nærmere Oslo enn det Rena er.

 

mvh,

Yngve S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Kan være interessert i lagring av Tyttebæret, om jeg ikke får solgt den snart :rolleyes:

 

Den har pleid å bli vinterlagra og nå som jeg allikevel skal selge den ser jeg sånn halvveis etter et sted å parkere den nærmere Oslo enn det Rena er.

 

mvh,

Yngve S

 

 

Sorry, Yngve, det er kun snakk om skruplass, og på uregelmessig basis. Men kanskje flere ganger i året, håper på det ihvertfall.

 

Det er ihvertfall plass til fire biler inne, og det er kun ledig for leie i helger. Tror det er én bukk. Litt utstyr etter avtale. Vi får se til uken...

 

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nietschje probljemska B)

 

Kan hende jeg har behov en dag eller to på tyskerbrakka til høsten, tar kontakt om behovet er der.

 

mvh,

Yngve S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei

Jeg er også på utikk etter mekkelokale, rundt om oslo/akershus.

 

Ble det noe av dette?

 

sikler på en 109 s3 men bør ha et sted den hører hjemme, da jeg ikke kan ha så mange biler utenfor der jeg bor (les hybel)

 

mvh

Christopher Kise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med Smalvollveien? Så siste nr. av Land Rover-klubbens magasin at dagene for å møtes der flyttes fra onsdag til torsdag.

Noen som har erfaring med å stå der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sikkert dumt ut, men jeg har ikke hatt mulighet til å dra innom der enda. Skal prøve å få det til snart, men det er ikke så lett å komme unna på jobben for tiden - altfor mye å gjøre. (Skal kanskje være glad for det i disse tider...)

 

Håper ingen biler har falt fra hverandre i påvente av at jeg skal sjekke dette. Det er faktisk også mulig at jeg utsetter et "garasjetreff" til høsten, siden jeg selv neppe har mulighet til å sette av en hel dag til org. og mekk nå før ferien. Sorry, hardt liv! :rolleyes:

 

Jeg lover likevel å prøve å få det til før ferien, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sikkert dumt ut, men jeg har ikke hatt mulighet til å dra innom der enda. Skal prøve å få det til snart, men det er ikke så lett å komme unna på jobben for tiden - altfor mye å gjøre. (Skal kanskje være glad for det i disse tider...)

 

Håper ingen biler har falt fra hverandre i påvente av at jeg skal sjekke dette. Det er faktisk også mulig at jeg utsetter et "garasjetreff" til høsten, siden jeg selv neppe har mulighet til å sette av en hel dag til org. og mekk nå før ferien. Sorry, hardt liv! :rolleyes:

 

Jeg lover likevel å prøve å få det til før ferien, altså!

 

 

Betyr dette at dette ikke er snakk om å starte et fast lokale, men en en gangs mekkedag?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...