Gå til innhold

To biler selges


Anbefalte innlegg

Vurderer å selge to godbiter.

 

Defender 110" 300tdi 96 mod. 11 seter. Husker ikke kilometerstand men tror den har gått ca 250.000km. bilen er nå inne på hellakkering. Svart. lrx-grill.

God stand og mye påkostet. Ekstra varmeapparat på 10,5Kw. Nye seter foran og bak med høy rygg. Kufanger følger med men er ikke montert.

Bilder kommer når den er lakkert. Pris: bud over 135.000,-

 

 

2000mod. DiscoII TD5. Hevet 2". 32"sommer og vinterhjul. 2003 faceliftlykter. 7-seter lys skinn. 230.000km. God stand. Står nå på verksted for clutscbytte.

Stooor intercooler. Nye luftbelger og kompressor.Nye fjører og dempere. Mørk grønn metallic. Manuell gear.

 

 

Bilder kommer når bilen er ferdig på verksted. Pris: bud over 135.000

 

Begge biler er påkoste mye, og nevne alt blir for mye.

 

 

Prutmakere bes ringe til andre. Begge bilene er absolutt verdt prisforlangende og selges overhodet ikke under 135.000.

 

 

Jeg forbeholder meg retten til å ombestemme meg.

 

 

Rolf Dretvik, 41454405

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga. av laber respons, les ingen, trekker jeg salget av denne defenderen og beholder den selv.

 

phuu! ..godt å høre, bra jobba folkens, da forble den perlen der den fortjener! B)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig aldri lyst til å selge bilen heller. Fikk bare så innmari lyst på en tomb rider....

 

Og til de som ikke kjøpte denne... Bilen er nesten penere enn en ny en. Nye seter samt nye matter innvendig gjør totalinntrykket bra.

 

Motor er i kjempegod forfatning, har byttet snart alt der også. Sprette nye kostbare vinterdekk og nye alufelger i 8" bredde samt helt nye Kuhmo kl71 i 33\12,5x15 sommerdekk, 5 stk på nye felger.

 

Varmeapparat som får en stripper til å renne bort på vidda..

 

Nå blir takgrinda med 4 xenonlys montert, samt alle aluplater som er tatt av for lakkering.

 

Glemte å nevne nye fjører og dempere rund baut.

 

 

Er glad den ikke ble solgt.

 

Takk til alle som ikke ringte ^_^

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...