Gå til innhold

LROC Bodø


Lyng

Anbefalte innlegg

Heisann gutter og jenter!

Tenkte å foreslå ny tur. Vi har rundet inn i 2009, og da det ikke er metervis med snø rundt omkring tenkte jeg å lodde stemningen litt til å samles en søndag i nær fremtid. Eksempelvis neste søndag 08.02.09 i 11 tiden, på Sundsfjordfjellet, sør om Bodø.

Det er tilgjengelig ca 14km med gml anleggsvei innover fjellet, med jakt, fiske og akemuligheter på.

 

Vis større kart

 

 

Mvh.: Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Halloen!

 

 

 

Vi hadde en utskremt prøvekanin oppe på sundsfjordfjellet torsdag 4/2 for å befare, og kunne melde tilbake at der var noe usikkert forhold. For å unngå å kjøre bomtur foreslår jeg å tenke i andre baner. Håper dere kan være med på å fremme alternative forslag, om det er til heggmoen, kafebesøk i byen eller annet alternativ.

 

 

 

Mvh.: Ørjan

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEGET GODE FOR LITT KJØRING. FANT HELLER INGEN SKILT SOM SKULLE INDIKERE AT DET IKKE VAR ULOVLIG Å KJØRE DER HELLER. REGNER MED AT DET ER SNAKK OM 2-4 KM TILGJENGELIG.

ER LITT USIKKER PÅ OM JEG KOMMER MEG AVGÅRDE, DA JEG HAR RAMSALT BURSDAGSFEIRING I KVELD (MED DET NATURLIGE UTFALLET AV SKJELVINGER, UVELHET OG SELVMEDLIDENHET) SAMT AT DET ER MORSDAG I MORGEN, OG JEG KAN IKKE UTEN VIDERE FORLATE KNIPPET MED MONSTRE I HENNES FAVN FOR Å DYRKE MEG SELV..... MED MINDRE MORSDAGSGAVEN ER MIDT I BLINKEN.

REGNER MED AT DET ER ANDRE DER UTE SOM MULIGENS DRAR LITT PÅ DET Å STIKKE UT Å LEKE MED BILER NÅR DET ER SJEFENS TUR Å SOVE LENGE OG BLI PLEID.....

SÅ JEG KASTER UT ET FORSLAG OM Å UTSETTE TUREN EN UKES TID, OG HELLER FORSØKE Å SAMLE TROPPENE TIL EN UHØYTIDELIG KAFFEKOPP I KVELD?!

 

BY-THE-WAY.... SKAL IKKE DU BLI SPRITINGS SELV I KVELD STIAN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RAI, RAI og gratulerer med dagen, miss Sophie! :D

 

Så da blir det snydens dunderparty på deg i kveld, I bet! Krype og innta fosterstilling sånn omkring 05.00 i natt...Det er kos! :P

Det blir nok en hylar på meg også, men har ikke tenkt å bli gæli svimmel... :blink:

 

Joda, tur neste søndag høres helt greit ut det. Burg er heller ikke med, hvis turen legges for nært Bodø. Vi kan utsette til neste søndag...helt ok ;)

 

Jeg gir beskjed til Ørjan/CaptnChaos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig veldig greit for meg også å utsette LROCB-turen ei uke, da jeg hadde nedprioritert øving i morgen til en spillejobb neste lørdag, men da prioriterer jeg det opp igjen.. ;)

 

Har veldig lyst å dra opp og leke på Sundsfjordfjellet neste søndag. Ørjan/Nebukadnesar vil trenge slepetau. Har du et kraftig et, Birger?

 

:D

Endret av stianthr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benytter anledningen å invitere LROC-bodø på kaffe i morgen etter at hodepinen og ungen har lagt seg rundt 2030 som et lite plaster på såret for at det ikke ble tur denne helga. B o d i n v 3 7

 

ØL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bærre lækker! Jeg kommer ;)

 

Ellers har jeg snakket med CaptnChaos. Etter øving i morgen tar vi oss en aldri så liten saumfaring på Naurstad ca 15.00. Da er du ikke kjørbar, Nebu, men hvis du mot formodning skulle ha under 1 i promille og våger deg ut, så må du hive deg med!

 

Hvor er den løypa? Sleng ut et kart, hvis du har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D747622...26tab%3Daddress

 

Det er to avkjørsler. Kjørende ut mot Fauske er den første ca 100 meter etter hvor Stian velta P38en sin og den andre ca 300 mtr. Begge avkjørsler ender opp i samme område.

Følg den avstikkeren som utløper fra hovedveien nord for steinbruddet. Den splitter seg etter ca 400 mtr. Den nordlige blir litt grov offroad og ender opp på fotballbanen og den som slår sør-vest går noe paralelt med jernbanen.

 

Ring meg når dere er klare.... skal se om jeg er kjørbar da for å være med. Hvis dere zoomer inn på kartet i området tror jeg det kan være noe utrolig bra nattkjøring tilgjengelig, litt utenfor allfarvei der ;-)

Endret av Nebukadnesar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tur ut til Naurstad sammen med CaptnChaos i går kveld. Men veiene der var jo alt for fine, Nebukadnesar! B):P Kjøring, sjitprat og kaffe. Sånn som det skal være. Byttet bil på tur inn til byen igjen, og det er første gang jeg kjører en Defender 110. Så kul bil, og mye bedre å kjøre enn jeg hadde trodd ;) Det er konge-LR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne det :)

 

Mtp på tur i helga, så er det fotballturnering for minstemann lørd og sønd...Fra morran og utover dagen. Hvis laget hans taper og går ut tidlig, så er jeg med på utflukt! Håper de ryker ut tidlig excl Har ikke dårlig samvittighet for det heller, da guttungen også veldig gjerne vil bromme sammen med papsen på LR-tur med klanen ;)

 

Disse turneringene sluker jo pinadø heile helger!! Tror jeg må få ham til å konvertere til noe annet. Datteren min er ballerina og for et år siden ymtet han frampå med ønske om å begynne på ballett! OBS excl CAVE :ninja: Sjekk hormonspeil og gener excl , men han lot seg heldigvis greit geleide bort fra den grusomme tanken...

Endret av stianthr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...