Gå til innhold

benkebormaskin


Anbefalte innlegg

hei, kona har bestemt at antall entusiastkjøretøy skal reduseres (slapp av gjelder ikke LR). siden jeg også nettopp har flyttet og samler alt jeg har av ting og ting på et sted, dukker det opp flere ting som jeg har dobbelt opp av eller strengt tatt ikke har behov for. ting skal derfor bort. det blir derfor lagt ut verktøy og diverse annet fortløpende utover.

 

først ut blir en ny benkebormaskin, samme som de selger hos moe & co.

 

 

Min er ny - kun pakket opp av esken og montert sammen. pris hos moe & co er 1990,-. den selges til høystbydende, med et lite forbehold om at høyeste bud er akseptabelt.

 

 

Benkborem. DP33016B16mm 600W

 

Borekapasitet 16mm

Hastigheter 12(180-2740)

Spindelfeste MT2

Bor senking 80mm

Motor 600W

Diameter søyle 73mm

Mål fotplate 456mmx280mm

Mål bordplate 245mmx254mm

Høyde 990mm

Vekt nto/brutto 55/59kg

Endret av morten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 11 år senere...
På 17.1.2009 den 17.31, morten skrev:

hei, kona har bestemt at antall entusiastkjøretøy skal reduseres (slapp av gjelder ikke LR). siden jeg også nettopp har flyttet og samler alt jeg har av ting og ting på et sted, dukker det opp flere ting som jeg har dobbelt opp av eller strengt tatt ikke har behov for. ting skal derfor bort. det blir derfor lagt ut verktøy og diverse annet fortløpende utover.

 

først ut blir en ny benkebormaskin, samme som de selger hos moe & co.

 

 

Min er ny - kun pakket opp av esken og montert sammen. pris hos moe & co er 1990,-. den selges til høystbydende, med et lite forbehold om at høyeste bud er akseptabelt.

 

 

Benkborem. DP33016B16mm 600W

 

Borekapasitet 16mm

Hastigheter 12(180-2740)

Spindelfeste MT2

Bor senking 80mm

Motor 600W

Diameter søyle 73mm

Mål fotplate 456mmx280mm

Mål bordplate 245mmx254mm

Høyde 990mm

Vekt nto/brutto 55/59kg

Hei

Er denne fortsatt til salgs.

I tilfelle byr jeg kr 1500 for den.

Mvh Arnfinn

arm.gus@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...