Gå til innhold

Strikkemobilen vurderes solgt


haakonbs

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Til Toyota å være så synes jeg faktisk den ser veldig bra ut. Trodde faktisk ikke at jeg skulle synes 20" felger mede spinners kunne se kult ut, men sammen med de kroma sidestepsene blir det en fin helhet. Twotone lakk er helt konge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at "Sjelefred" blir en god venn og blir godt tatt imot når den en gang kommer ut av skapet ;)

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av @le
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kun Rover eller Land Rover produkter. Det skal innrømmes at en av disse forventes ikke å være på veien, men at det likevel stort sett kun er en av de andre tre som går (nesten alltid Lucy), er litt slitsomt i lengden. Og i svake stunder, når tiden ikke strekker til, og alt annet krever også sin tid - så vurderer også jeg å bli kvitt hele bunten og skaffe noe som bare går - drit i hvordan den går (evt ser ut). Lykke til Haakon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...